اخبار و مطالب
7 روز گذشته
5

مشخصات هوندا آکورد هیبرید در سامانه جانبازان

مشخصات هوندا آکورد هیبرید 2024 جانبازان

در ماه‌ های پایانی سال ۲۰۲۴ به سر می بریم و شاهد واردات خودروی هوندا آکورد هیبرید به کشور هستیم که این بار از طریق سامانه جانبازان وارد بازار خواهد شد.

در طرح واردات با مجوز جانبازان، محدودیت‌های واردات خودرو وجود ندارد و طبیعی است که شاهد ورود خودروهای برتری نسبت به طرح عادی باشیم.

تا امروز واردات خودرو هوندا آکورد، هوندا سیویک تایپ آر، CRV و ZRV در سامانه جانبازان قطعی و مشخصات فنی هوندا آکورد نیز به صورت رسمی منتشر شده است.

هوندا آکورد که در ادامه به بررسی مشخصات فنی آن می‌پردازیم، نخستین خودروی هیبرید آکورد است و براساس اعلام این شرکت، بیش از ۵۰ درصد سهم فروش را به خود اختصاص خواهد داد.

مشخصات فنی هوندا آکورد هیبرید

هوندا آکورد که توسط شرکت آذریوردسال وارد بازار شده است به یک پیشرانه ۲ لیتری مجهز است که توان تولید ۱۴۶ اسب بخار و ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. پیشرانه الکتریکی هوندا آکورد نیز می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت را با ۳۳۵ نیوتن متر گشتاور را از طریق گیبرکس E-CVT به چرخ‌های جلو منتقل کند.

کاتالوگ هوندا آکورد هیبرید ۲۰۲۴

هوندا آکورد هیبرید با وزن ۱۷۹۸ کیلوگرم می‌تواند در مدت زمان ۶.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

امکانات ایمنی و رفاهی

هوندا آکورد هیبرید در بخش امکانات ایمنی و رفلاهی در خودروهای پرآپشن دسته‌ بندی می‌شود. هوندا آکورد هیبرید آذریورد سال به کیسه ﻫﻮای راﻧﻨﺪه و ﺳﺮﻧﺸﯿﻦ، کیسه هوای جانبی عقب و جلو، ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻗﻔﻞ کننده کمرﺑﻨﺪ ایمنی، گرمکن آینه ﺟﺎنبی، چراغ روز، سیستم ترمز الکترونیک، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، سیستم ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار فشار باد تایر، سیستم هشدار برخورد مجهز است.

همچنین دارای سیستم هشدار نقطه کور، سیستم کمکی حرکت بین خطوط، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم دستیار رانندگی حرکت بین خطوط، رادار هشدار خروج از پارک، سیستم تشخیص علائم رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هوشمند کنترل نوربالا، سیستم کنترل هوشمند چراغ‌های جلو، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم آگاهی از وضعیت راننده، سیستم حفاظت از برخورد با عابر پیاده، سیستم کمکی ترافیک، ۸ عدد رادار پارک و دوربین دید عقب روی آیینه داخل نیز می باشد.

امکانات دیگری شامل کلاستر (جلو آمپر) ۱۰.۵ اینچی، اتوهولد، ترمز پارک برقی، تهویه اتوماتیک، سردکن و گرمکن صندلی جلو، صندلی برقی، سانروف پانوراما، سنسور نور و باران، مالتی مدیای ۱۲.۳ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو، رانندگی با سیستم تشخیص چهره، شارژر بیسیم و هدآپ دیسپلی نیز بخش دیگری از امکانات خودرو هوندا آکورد هیبریدی است.

هوندا آکورد در ۵ رنگ سفید قطبی، خاکستری، مشکی کریستالی، آبی و سفید وارد بازار خواهد شد.

تریم داخلی هوندا آکورد هیبرید نیز در دو رنگ سفید و مشکی قابل انتخاب خواهد بود.

قیمت جهانی آکورد هیبرید حدود ۳۳ هزار دلار معادل ۱ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان می باشد.

زمان ارسال پست: ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱ دسته بندی: واردات خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.