اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

اعلام قیمت نهایی تویوتا لوین / ۱۳ بهمن ۱۴۰۲

اعلام قیمت نهایی تویوتا لوین / 13 بهمن 1402

شرکت برساوش که وارد کننده تویوتا لوین توربو و هیبرید می باشد، قیمت قطعی و فراخوان تکمیل وجه دو تیپ تویوتا را ویژه متقاضیان سامانه خودروهای وارداتی اعلام نمود.

قیمت تویوتا لوین توربو : ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان

قیمت تویوتا لوین هیبرید: ۲,۰۴۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان

 

مشخصات فنی تویوتا لوین هیبرید

مدل هیبرید به موتور بنزینی ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که حجمی برابر با ۱.۸ لیتر دارد. میزان خروجی این موتور به ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن.متر گشتاور می‌رسد. پیشرانه هیبریدی لوین شامل یک موتور برقی نیز می‌شود.

این موتور هم توانایی تولید ۷۰ اسب بخار قدرت و ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که مجموع قدرت تولیدی پیشرانه برابر با ۱۴۰ اسب بخار است. وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را جعبه دنده E-CVT ۱۰ سرعته بر عهده دارد. در رابطه با شتاب و حداکثر سرعت این سدان وارداتی اطلاعاتی در دست نیست.

به دلیل بهره‌مندی از پیشرانه هیبریدی، این سدان اصالتا ژاپنی مصرف سوخت مناسبی دارد. طبق داده‌های موجود در کاتالوگ رسمی، تویوتا لوین هیبریدی در هر صد کیلومتر ۴.۰۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

باک این خودرو گنجایش ۴۳ لیتر بنزین را دارد. با این حساب می‌توان نتیجه گرفت که لوین هیبرید بدون نیاز به سوختگیری مجدد قادر است چیزی نزدیک به هزار کیلومتر مسافت را طی کند. این خودرو استاندارد آلایندگی یورو ۶ را پاس کرده است.

 

مشخصات فنی تویوتا لوین توربو

لوین توربو برای به حرکت درآوردن خود به یک موتور ۱.۲ لیتر توربو ۴ سیلندر با قدرت ۹۸ اسب بخار مجهز می باشد. چنین سطح قدرتی چندان به درد مشتریان جوان و جویای هیجان نخواهد خورد، اما می‌تواند نیازهای متعادل و معمول خانوادگی را به خوبی پاسخ دهد.

این میزان توان با ۱۸۵ نیوتن متر گشتاور در سر میل لنگ همراه شده است که از طریق یک گیربکس S-CVT اتوماتیک با ۱۰ دنده شبیه‌سازی‌شده به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌شود.

طبق ادعای شرکت سازنده شتاب صفر تا صد تویوتا لوین ۲۰۲۳ حدود ۱۱.۳ ثانیه است و مصرف سوخت آن کمتر از ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

زمان ارسال پست: ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۱۹ دسته بندی: قیمت خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.