اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

قیمت خودرو در بازار فعلی کذب است

قیمت خودرو در بازار فعلی کذب است

بنابر گفته خانه ملت، سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از افزایش عجیب و غریب قیمت خودرو در بازار داخلی، بیان کرد: هر چند خودروسازان می‌توانند با افزایش تیراژ تولید، بخشی از تقاضای بازار را پوشش دهند اما دلیل اصلی نابسامانی بازار را باید در جای دیگری جستجو کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی افزود: نقدینگی موجود در جامعه در هر دوره‌ای به سمت یکی از بازار از جمله مسکن، خودرو، ارز، سکه، طلا و… هدایت و موجب تشدید نابسامانی قیمت‌ها می‌شود، مادامی که چاره‌ای برای سرمایه‌های سرگردان پیش‌بینی نشود، نمی‌توان به بهود اوضاع امید داشت.

وی قیمت کنونی خودرو در بازار را کاذب و هیجانی توصیف کرد و ادامه داد: گرانی موجب شده که مردم توانایی خرید خودروهای تولید داخل را نیز نداشته باشند، در ایجاد شرایط کنونی نباید از نقش دلالان و قیمت‌سازی در فضای مجازی غافل شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر بازار خودرو در رکود به سر می‌برد، اضافه کرد: افرادی که خواستار فروش خودروهای خود بودند به تاسی از آگهی‌های اغواکننده فضای مجازی رقم‌های نجومی را برای خودروهای خود اعلام می‌کنند در حالی ‌که خریداری در بازار وجود ندارد و فقط فروشندگان با افزایش قیمت‌ها بازار را به هم ریخته‌تر از روز گذشته می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از سکوت وزارت صمت در برابر افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو، تصریح کرد: هنوز هیچ مرجعی از وزارت صنعت، معدن و تجارت دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار را اعلام نکرده‌اند و این موضوع عاملی شده تا دلالان و واسطه‌گران به اقدامات خود ادامه داده و همچنان قیمت‌های مختلفی را برای انواع خودروها اعلام کنند.

منبع : عصر خودرو
زمان ارسال پست: ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۲ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.