اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شرایط فروش و قیمت پژو ۲۰۷ TU3 / خرداد ۱۴۰۲

شرایط فروش و قیمت پژو 207 TU3 / خرداد 1402

شرکت ایران خودرو برای اولین بار قیمت خودرو و شرایط فروش پژو ۲۰۷ TU3 را ویژه خرداد ۱۴۰۲ اعلام نمود.

جهت اطلاع و آگاهی تمام خریداران محترم و نمایندگی های مجاز، مرحله نهم فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو همراه با شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) تعدادی از محصولات ایران خودرو با زمان تحویل ۹۰ روزه، تنها برای منتخبین قسمت سوم اولویت های تابستان ۱۴۰۲، به شرح جدول زیر ارائه میشود.

فقط خریدارانی مجاز به ثبت نام در این بخشنامه هستند که در سامانه یکپارچه ثبت نام کرده و نام آنها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و همچنین برایشان توسط ایران خودرو پیامکی ارسال شده و یا در سایت فروش اینترنتی این شرکت، اسامی آنها درج شده است.

شرایط فروش فوری پژو ۲۰۷ با موتور TU3

روش فروش قیمت خودرو رنگ زمان تحویل
فروش فوری ایران خودرو ۳۲۳.۸۰۳.۷۰۰ سفید ۳ ماهه

 

نمای ظاهری این نسخه از پژو ۲۰۷ با موتور TU3 با پژو ۲۰۷ های قبلی هیچ تفاوتی ندارد. با این حال، پژو ۲۰۷ ظاهری جوان پسند و تهاجمی دارد که در نگاه اول می‌تواند بیننده را جذب خود کند.

در حالی که به نمای جلو نگاه می‌کنید، تغییرات زیادی را نسبت به پژو ۲۰۶ مشاهده می‌کنید، اما در نمای جانبی و عقب، همان طراحی و ظاهر پژو ۲۰۶ با کمی تغییر قابل مشاهده است. زیرا در واقع این خودرو، پژو ۲۰۶ پلاس بوده و ایران خودرو آن را به عنوان ۲۰۷ به مردم ایران میفروشد.

 

مشخصات فنی و امکانات پژو ۲۰۷ TU3

داخل کابین پژو ۲۰۷ TU3 جدید، هیچ نشانی از داشبورد پژو ۲۰۶ تیپ ۵ وجود ندارد. در عین حال، بر خلاف شایعات، این خودرو با همان تریم پژو ۲۰۷ سایر مدل‌ها تولید خواهد شد.

موتور این هاچبک کهنسال همان موتور پژو ۲۰۶ تیپ ۲ می باشد. پیشرانه ای ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری ۸ سوپاپ تنفس طبیعی که میتواند ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن متر گشتاور را تولید نماید. قدرت موتور از راه یک گیربکس ۵ سرعته دستی یه چرخ های محور جلوی این خودرو منتقل می‌گردد.

در قسمت امکانات رفاهی و ایمنی، پژو ۲۰۷ با موتور TU3 به امکاناتی از جمله سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم ترمز EBA، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، مالتی مدیا با پورت USB، چراغ روشنایی روز، آینه‌های برقی، سنسور دنده عقب، دوربین دنده عقب، کروز کنترل و رینگ‌های فولادی با قالپاق مجهز می باشد.

زمان ارسال پست: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۰۴ دسته بندی: ایران خودرو, شرایط فروش تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
ناشناس گفت:

آخه چرا دروغ میگین الان سه ماه تاخیر شده یرای تحویل ۲۰۷ آخه چرا تحویل نمیدین تکلیف مارا مشخص کنین

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.