اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شرایط فروش وانت آریسان ۲ ویژه اسفند ۱۴۰۲

شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه مهر 1402

شرایط فروش وانت آریسان ۲ ویژه اسفند ۱۴۰۲ به صورت نقد توسط شرکت ایران خودرو اعلام شد.

بروزرسانی اسفند ۱۴۰۲: فروش فوق العاده محصول وانت آریسان ۲ دوگانه سوز (ویژه متقاضیان عادی) از ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

قیمت : ۴۰۸ میلیون تومان
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
شروع ثبت نام : ۱۲ اسفندماه۱۴۰۲

ثبت نام از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

شرایط فروش وانت آریسان 2 ویژه اسفند 1402

بروزرسانی مهر ۱۴۰۲: اطلاع رسانی می‌شود که شرکت ایران خودرو با هدف ایجاد فرصتی برابر و امکان ثبت‌نام برای تمامی علاقه‌مندان و نمایندگی‌های مجاز، دررواج استفاده صحیح و ارائه بهتر خدمات خودرویی به مصرف‌کنندگان واقعی، طرحی جدید برای فروش نقدی و اقساط خودروی وانت آریسان ۲ سوز (دوگانه سوز) تحت عنوان “شناوری و عرضه” را مطرح می‌نماید.

این طرح بدون نیاز به کنترل پلاک فعال و قبلی، با تعهد تحویل خودرو در مدت حداکثر بیست روزه و طبق شرایط آمده در جدول زیر، ارائه خواهد شد:

نکته مهم: در این طرح، قیمت نهایی خودرو براساس قیمت تعیین شده در زمان ثبت نام مشخص خواهد شد و مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط به شرح جدول زیر می‌باشند. در این طرح، تنها چک بنیاد صیاد بنفش از متقاضی یا شخص ثالث دریافت می‌شود و نیاز به وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی است.

زمان شروع این طرح از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

فروش وانت آریسان ۲

روش فروش قیمت خودرو رنگ های قابل عرضه مبلغ ودیعه تعداد چک مبلغ هر چک تاریخ چک ها زمان تحویل
اقساطی و نقدی ۳۸۳.۰۴۰.۰۰۰ نقره ای – خاکستری – مشکی – عنابی ۲۳۶.۶۸۶.۰۰۰ ۳ ۶۱.۹۱۷.۰۰۰ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

حداکثر ۲۰ روزه

وانت آریسان ۲ با موتور XU7 پلاس جدید در کارخانه تولید می شود. این موتور جدید با حجم ۱۷۶۱ سی سی و چیدمان ۴ سیلندر و ۸ سوپاپ توانایی تولید ۹۷ اسب بخار قدرت با گشتاور ۱۴۶ نیوتن متر را دارا می باشد.

در حالت گازسوز هم این موتور ۱۳۷ نیوتن متر گشتاور تولید خواهد کرد. گیربکس ۵ سرعته این وانت قدرت را به چرخ های جلو انتقال می دهد. باک بنزین این خودرو ۴۰ لیتری بوده و مخزن گاز آن ۷۵ لیتر است.

ظرفیت حمل بار استاندارد آریسان ۲ میزان ۷۵۰ کیلوگرم توسط سازنده اعلام شده و مصرف سوخت آن در حالت بنزینی نیز کمتر از ۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می باشد.

زمان ارسال پست: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۲ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.