اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

فروش نقدی هایما S۷ توربو – مرداد ۱۴۰۲

فروش نقدی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک 12 آبان 1400

بروزرسانی مرداد ۱۴۰۲: به اطلاع تمام خریداران و نمایندگی های مجاز میرسانیم که مرحله هجدهم فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوری هایما S۷ توربو ایران خودرو با زمان تحویل ۹۰ روزه فقط برای منتخبین قسمت دوم اولویت های پاییز ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می باشد.

تنها خریدارانی که در سیستم یکپارچه ثبت نام کرده اند و نام آنها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوری (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای آنان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نامشان درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

شرایط فروش نقدی هایما S۷ توربو - مرداد 1402

 

بروزرسانی آذر ۱۴۰۰: شرایط فروش نقدی هایما S7 توربو پلاس از ۱۱ صبح چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۰ آغاز و تا پایان زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. طبق روال، در حال حاضر تعداد خودروهای قابل عرضه، مشخص نیست.

این کراس اوور در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، ذغالی متالیک، خاکستری متالیک و نقره‌ای متالیک با زمان تحویل حداکثر ۳ ماهه و با قیمت قطعی ۶۷۵ میلیون تومان عرضه می‌گردد.

لازم است بدانید که با توجه به اینکه قرعه‌ کشی برای این طرح وجود ندارد، خریداران در زمان ثبت‌ نام، باید وجه خودرو را واریز نمایند. بر این اساس به‌تبع متقاضیانی که در اولین مرحله فروش هایما بدون قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده بودند، امکان ثبت‌نام در این طرح را نخواهند داشت.

برای ثبت‌نام و واریز وجه، مشتری با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت‌نام وارد و پس از انتخاب رنگ خودرو، نسبت به واریز وجه صرفا به صورت اینترنتی در زمان ثبت‌نام اقدام کنند.

تنها محدودیت‌ شرکت در این طرح، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی است و ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست. به‌تبع متقاضیان بخشنامه قبلی قیمت خودرو قطعی است اما چنانچه افزایش هزینه‌ها و الزامات قانونی پیش آید، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت پرداختی تا قیمت روز خودرو است.

فروش نقدی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک

فروش نقدی هایما S۷ پلاس توربوشارژر اتوماتیک

زمان ارسال پست: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۸:۴۰ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.