اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

قیمت فروش دیگنیتی در بورس کالا اعلام شد / آبان ۱۴۰۱

قیمت فروش دیگنیتی در بورس کالا اعلام شد / آبان 1401

کراس اوور دیگنیتی پرایم امروز دوشنبه مورخ ۲۳ آبان ماه توسط بهمن موتور در بورس کالا عرضه شد. این محصول با دو رنگ سفید و مشکی به فروش رسید.

قیمت پایه فروش دیگنیتی پرایم در این نوبت از عرضه در بورس کالا، ۸۲۱ میلیون و پانصد هزار تومان در نظر گرفته شده بود.

قبل از این نیز دیگنیتی پرایم سه دوره در بورس کالا عرضه شده که با استقبال مصرف کنندگان و خریداران این خودرو روبرو شد.

قیمت فروش دیگنیتی در بورس کالا

این خودرو در معامله امروز خود در بورس کالا با رنگ سفید تریم مشکی با قیمت پایه ۱ میلیارد و ۱۸۵ میلیون تومان معامله گردید!

سایت موتور۱: البته مشخص نیست خریداران این خودروها در فروش دیگنیتی چه کسانی هستند. قیمت فروشی که تفاوت زیادی با قیمت کارخانه داشته را هیچ خریداری قبول نمی کند. حال شما از خود بپرسید چه افرادی خریدار بوده اند؟!

دیگنیتی پرایم یا همان دانگ فنگ IX5، خودرویی در کلاس کراس اوور کوپه می باشد که در سال ۲۰۱۸ توسط شرکت خودروسازی دانگ فنگ چین طراحی شد و در اوایل سال ۱۴۰۰ توسط گروه بهمن موتور همزمان با فیدلیتی پرایم وارد بازار ایران شد. این خودرو به صورت CKD در ایران مونتاژ می شود و بازار خودرو های شاسی بلند متوسط را هدف قرار داده است.

داخل کابین دیگنیتی پرایم

دیگنیتی پرایم از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۵۰۰ سی سی مجهز به توربوشارژ استفاده میکند که این موتور میتواند ۱۴۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید نماید و نیروی تولید شده آن توسط یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می گردد.

این مشخصات فنی نشان می دهد که توانایی های حرکتی این خودرو هرگز نخواهد توانست مانند ویژگی های ظاهری آن موجب جلب رضایت جوانان شود و شتاب صفر تا صد ۱۳ ثانیه ای آن هم با وزن ۱۵۷۰ کیلوگرمی نیز گویای این شرایط است.

مصرف سوخت ترکیبی اعلامی برای این کراس اوور هم معادل ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ می باشد.

 دیگنیتی پرایم

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به شیشه های برقی و سقف پانوراما همراه با سیستم آنتی ترپ، درب صندوق برقی، سنسور های پارک عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع رانندگی، سیستم مولتی مدیا با مانیتور ۱۰.۲ اینچی و کلید های کنترل از روی فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل لمسی و دریچه هوا برای سرنشینان عقب اشاره نمود.

ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کمک حرکتی خودرو در سربالایی HAC، سیستم کمک حرکتی خودرو در سراشیبی HDC، حالت های گوناگون رانندگی شامل اسپرت، نرمال و زمستانی، کروز کنترل، صندلی راننده ۶ حالته برقی و تنظیم دستی صندلی سرنشین جلو، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، مه شکن جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز (دی لایت)، سنسور نور(اتولایت)، سنسور باران و برف پاکن اتوماتیک و آینه های جانبی تا شونده برقی به همراه گرمکن و مجهز به چراغ خوش آمد گویی از دیگر آپشن ها و امکانات این خودرو هستند.

زمان ارسال پست: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۸ دسته بندی: اخبار بهمن موتور تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.