اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

آلمان در برابر ژاپن ؛ طنابکشی تویوتا هایلوکس با ایسوزو دی مکس و بنز X کلاس

x-class-tug-hilux-Isuzu

طنابکشی یکی از ورزش های پرطرفدار و مهیج در بین مردم است ولی در میان اهل خودرو، طنابکشی بحثی جذابتر است. در این دوران این نوع زورآزمایی خودروها شایع شده و البته جذابیت خاص خود را دارد.

در این ویدیو هم شوالیه آلمانی در برابر دو ژاپنی قرار گرفته که نتیجه ای جالب در انتهای آن نهفته است که شما را دعوت می کنیم حتما این رقابت را تماشا کنید.

پیکاپ بنز کلاس x حاضر در این رقابت، مدل x350 می باشد که مجهز به موتور دیزلی ۶ سیلندر ۳ لیتر توربوشارژر بوده و می تواند ۲۵۸ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید که از دو رقیب دیگر کمی قویتر است. این پیکاپ لوکس وزنی ۲۲۳۳ کیلوگرمی دارد. در بازار انگلستان نیز با قیمت ۳۹.۵ هزار پوند به فروش می رسد.

پیکاپ تویوتا هایلوکس معروف و جان سخت، مجهز به موتور دیزلی ۴ سیلندر به حجم ۲.۴ لیتر توربوشارژر بوده و می تواند ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. هر سه خودرو نیز به سیستم چهار چرخ محرک مجهز هستند. این پیکاپ وزنی ۲۰۹۰ کیلوگرمی دارد. در بازار انگلستان نیز با قیمت ۳۷ هزار پوند به فروش می رسد.

پیکاپ ایسوزو D-Max کمتر شناخته شده در ایران، به موتور دیزلی ۴ سیلندر ۱.۹ لیتر توربوشارژر مجهز شده و می تواند ۱۶۴ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید که کمترین گشتاور را در طنابکشی دارد. این پیکاپ از وزن ۱۹۳۴ کیلوگرمی برخودار است. در بازار انگلستان نیز با قیمت ۳۶.۶ هزار پوند به فروش می رسد.

 

زمان ارسال پست: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۴ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.