اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

صدور کارت سوخت جدید چقدر زمان می برد؟

صدور کارت سوخت جدید چقدر زمان می برد؟

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره علت تخیر در صدور کارت‌ های سوخت بیان کرد: میزان درخواست‌های مردم برای کارت سوخت جدید از روز سهمیه‌ بندی بنزین نسبت به شرایط عادی، ۱۰ تا ۱۱ برابر شده است.

وی عنوان نمود: در شرایط عادی، مقدار ظرفیت تولید کارت سوخت، ۴ الی ۵ برابر درخواست‌ ها بود و مشکل خاصی از نظر ارسال به موقع کارت سوخت به مالکان وجود نداشت ولی هم اکنون به میزان دو برابر بیشتر از ظرفیت تولیدمان، درخواست جدید دریافت می‌ کنیم.

فاطمه کاهی ضمن گوشزد این نکته که ماشین های تازه پلاک شده هم در صف صدور کارت سوخت قرار دارند، گفت: پیش‌ بینی ما این است که با وجود افزایش میزان درخواست‌ ها، حدود ۳ هفته الی ۲ ماه از موقع درخواست کارت سوخت زمان صرف می شود تا کارت در اختیار مالکان خودرو قرار گیرد.

کاهی اضافه نمود: با این حال، تمام سعی خود را می‌ کنیم تا ظرفیت تولید کارت های سوخت بالا برود و همچنین خودروهایی که کارت سوخت دریافت نکرده‌اند هم سهمیه ای محفوظ پیش ما خواهند داشت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در آخر ذکر کرد: هم وطنان گرامی بهتر بود که زودتر اقدام به دریافت کارت سوخت خودرو خود می‌کردند زیرا شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از تابستان سال قبل اطلاعیه ای برای دریافت کارت سوخت اعلام کرده بود اما مردم عزیز دیر به فکر درخواست دادن افتادند و الان شاهد تراکم بالای درخواست‌ ها هستیم.

زمان ارسال پست: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۱۸ دسته بندی: اخبار داخلی, کارت سوخت تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.