اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شرایط فروش هایما ۷X / بهمن ۱۴۰۲

ایران خودرو فراخوان واریز وجه و ثبت نام خودروی هایما ۷X را اطلاع رسانی کرد.

خریدارانی که در آذر ماه سال ۱۴۰۲ در سامانه یکپارچه فروش، خودروی هایما ۷X را ثبت نام کرده اند می توانند از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه تا روز پنجشنبه ۳ اسفند ماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط فروش هایما 7X / بهمن 1402

مشخصات فنی و امکانات

این روزها اکثر خودروهای چینی در بازار ایران و جهان به موتورهای ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز هستند اما خوشبختانه پیشرانه متفاوتی را در هایما ۷X می‌بینیم. زیر کاپوت این خودرو موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر قرار گرفته است که حداکثر ۱۹۲ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور آزاد می‌کند.

این پیشرانه به صورت با هایما ۸S مورد استفاده قرار می‌گیرد و به طور کامل توسط کاورها پوشانده شده است. در نتیجه هایما به عملکرد این پیشرانه اعتماد زیادی دارد و امیدواریم در واقعیت نیز این اتفاق رخ دهد. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت به دیفرانسیل جلو را در مینی‌ون هایما برعهده دارد.

مصرف سوخت ترکیبی پیشرانه هایما ۷X معادل ۸.۳ لیتر اعلام شده است که برای خودرویی در این ابعاد کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

ظرفیت باک هایما ۷X نیز معادل ۵۵ لیتر است که با این حساب نیازی به سوخت‌گیری مجدد در فواصل کوتاه نخواهید داشت. البته هایما ۷X از استاندارد عدم آلایندگی یورو ۶ پیروی می‌کند و به همین دلیل نیاز به بنزین باکیفیت یا مکمل‌های سوخت خواهد داشت. حداکثر سرعت هایما ۷X نیز ۱۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

زمان ارسال پست: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۹:۴۰ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.