اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

اعلام شرایط فروش نقد و اقساط تیگو ۸ پرو / دی ۱۴۰۰

اعلام شرایط فروش نقد و اقساط تیگو 8 پرو / دی 1400

شرایط فروش تیگو ۸ پرو با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه از طرف شرکت مدیران خودرو آغاز شد.

جالب است بدانید قیمت تیگو ۸ پرو یا فونیکس تیگو ۸ پرو در چین حداکثر ۲۵ هزار دلار یا حدود ۷۰۰ میلیون تومان است اما در ایران رقم غیر منطقی ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای آن در نظر گرفته اند.

برند لوکس فونیکس که به تازگی معرفی شده، زیر مجموعه لوکس مدیران خودرو می باشد.

طرح فروش نقدی
۱.۷۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان
طرح فروش اقساطی
پیش پرداخت تعداد اقساط مبلغ اقساط
۸۷۵.۰۰۰.۰۰۰ ۱۲ ۸۲.۲۰۰.۰۰۰
۲۴ ۴۵.۷۰۰.۰۰۰
۳۶ ۳۳.۷۰۰.۰۰۰
۴۸ ۲۷.۸۰۰.۰۰۰
۶۰ ۲۴.۴۰۰.۰۰۰

 

مشخصات و امکانات تیگو ۸ پرو مدیران خودرو

کراس اوور چری تیگو ۸ پرو با ابعادی به طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به‌ ترتیب ۴،۷۲۲، ۱،۸۶۰، ۱،۷۴۵ و ۲،۷۱۰ میلی‌متر تولید می‌شود. با‌این‌تفاسیر، تیگو ۸ ابعادی مشابه هیوندای سانتافه موجود در ایران دارد.

یک نوع موتور برای چری تیگو ۸ در بازار چین وجود دارد. این مدل را که مدیران خودرو وارد ایران خواهد کرد، به موتور ۱٫۶ لیتر توربوشارژ با قدرت ۱۹۴ اسب‌بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر مجهز است. بیشترین قدرت و گشتاور تیگو ۸ پرو به‌ترتیب در ۵،۵۰۰ و ۲،۲۰۰ نیوتن‌متر تولید می‌شود.

گیربکس اتوماتیک هفت‌ سرعته مجهز به دو کلاچ نقش مهمی در سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر‌‌بر‌‌ساعت ۹ ثانیه‌ای برای تیگو ۸ پرو ایفا می‌کند. میانگین مصرف سوخت خودرو با استاندارد آلایندگی یورو۶ براساس اطلاعات موجود در سایت‌های غیرایرانی، هفت لیتر در صد کیلومتر است که برای خودرویی با وزن خالص ۱،۵۵۰ کیلوگرم، راضی‌کننده خواهد بود. ناگفته نماند این خودرو فقط با سیستم دیفرانسیل جلو (FWD) تولید می‌شود و نهایت سرعتش به ۱۸۵ کیلومتر‌بر‌ساعت می‌رسد.

در بحث ایمنی، دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو و چهار کیسه‌هوای جانبی برای چهار صندلی به‌همراه کیسه‌هوای پرده‌ای در طرفین اتاق و یک کیسه‌هوا مخصوص زانوی راننده وجود دارد. همچنین، سیستم‌های ترمز شامل ABS و EBD و BA همراه تجهیزات حفظ تعادل خودرو شامل ESP و کنترل کشش (TCS) برای تیگو ۸ پرو فراهم شده است. از دیگر امکانات این خودرو بهره‌مندی از نشان‌دهنده فشار باد لاستیک‌ها (TPMS) و هشدار نقطه کور و سنسور باران است.

زمان ارسال پست: ۲۷ دی ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۱ دسته بندی: مدیران خودرو تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.