اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

شرایط فروش وانت کارا در بورس کالا – بهمن ۱۴۰۱

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000 - شهریور 98

بروزرسانی ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ : امروز تاریخ ۲۶ بهمن ماه ۵۰۰ خودروی کارا تک کابین و ۵۰۰ نمونه از کارا دو کابین در بورس کالا عرضه شدند که هر دو مدل زیر قیمت بازار آزاد معامله شدند.

۵۰۰ دستگاه کارا تک کابین با قیمت پایه ۲۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و با ۵۰ درصد پیش پرداخت و همچنین ۵۰۰ دستگاه کارا دوکابین با قیمت پایه ۳۰۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با ۵۰ درصد پیش پرداخت در بورس کالا عرضه شد و قرار است ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده تحویل داده شود.

سرانجام برای کارا تک کابین ۲۰۷۸ تقاضا شکل گرفت و قیمت میانگین این خودرو ۳۵۹ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان بود درحالی که کاراتک کابین در بازار ۴۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. البته قیمت نهایی این خودرو در بورس با احتساب مالیات، هزینه‌های جانبی حدود ۴۲۶ میلیون تومان است.

همچنین برای کارا دو کابین ۲۱۷۸ تقاضا شکل گرفت و میانگین قیمت این خودرو در بورس ۳۷۳ میلیون و ۱۸۲ هزار تومان بود که قیمت نهایی با احتساب مالیات و هزینه‌های جانبی حدود ۴۵۰ میلیون تومان است. این خودرو در بازار با قیمت ۴۷۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

بروزرسانی آذر ۱۴۰۰ : شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین ویژه آذر ۱۴۰۰ با قیمت قطعی و به روش اینترنتی، از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۸ ساعت ۱۰ صبح تـا پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۱ ساعت ۱۳ یا تا زمـان تـکمیـل ظـرفیت این خودرو به شرح جداول زیر می باشد:

به منظور جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای خریداران واقعی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق نکات درج شده در قواعد بخشنامه که تشریح شده است قرار داده که در صورت ثبت نام متفاوت با شروط درج شده در ضوابط، ثبت نام خریدار از طرف شرکت بهمن موتور به صورت یکطرفه باطل و مبلغ ایشان مسترد خواهد شد.

فروش فقط به صورت اینترنتی انجام می شود

 

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا - آذر 1400

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا – آذر ۱۴۰۰

مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.