اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ویژه ۱۰ بهمن ۹۸

شرایط فروش اقساطی ایران خودرو ویژه 30 مرداد 98

شرایط فروش اعتباری (اقساطی) محصولات ایران خودرو در تعداد محدود از ساعت ۱۱ صبح پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸ تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول زیر و با شرایط ذکر شده می باشد:

۱. در صورت ثبت نام متفاوت با شرطهای درج شده در قواعد بخشنامه، ثبت نام مشتری از طرف ایران خودرو یک طرفه باطل شده و وجه ایشان حداکثر در مدت ۲۰ روز برگشت داده خواهد شد.

۲. در این طرح فروش تنها “خریدارانی امکان ثبت نام دارند که چک های طرح “سامانه صیاد” را در اختیار داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند. بنابراین اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی میشود و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام، ادامه مراحل فروش امکان پذیر خواهد بود. قابل ذکر است که نتیجه اعتبارسنجی از طریق پیامک به خریداران اطلاع رسانی خواهد شد و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی، مبلغ پرداخت شده توسط مشتری به حساب ایشان برگشت داده خواهد شد.”

۳. در ادامه، چک باز پرداخت اقساط با تاریخ درج شده در بخشنامه، تنها از مشتری مالک قرارداد دریافت میشود و در این بخشنامه دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و …) میسر نیست و عنوان صادر کننده چک در آن اشاره به صاحب قرارداد دارد. فک رهن سند خودرو پیش تر از موعد سررسید چک ها برای کلیه خودروهای مندرج در این بخشنامه امکانپذیر نیست.

 

جدول شرایط فروش ایران خودرو

خودروی آماده به فروش در این شرایط جدید ایران خودرو، عبارت است از: پژو ۴۰۵ بنزینی و پژو پارس ال ایکس که با پیش پرداختی ۹۰ درصدی از قیمت مصوب فروش خود در جدول زیر قید شده اند. تعداد چک های پرداختی به تعداد ۲ عدد بوده که تاریخ آن ها ۱۵ مرداد و ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ می باشد. زمان تحویل خودروها نیز، ۳۰ روزه تعیین شده که از تاریخ ارائه و تایید نهایی چک ها محاسبه می شود.

فروش اقساطی ایران خودرو پنجشنبه 10 بهمن 98

فروش اقساطی ایران خودرو پنجشنبه ۱۰ بهمن ۹۸

مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.