اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

عرضه سوئیست DX7 توسط پرشیا خودرو

عرضه سوئیست DX7 توسط پرشیا خودرو

هفته گذشته اخباری منتشر شد یک شرکت خصوصی می خواهد تا سوئیست DX7 را به بازار عرضه کند و به خاطر همین موضوع، اختلافی میان این شرکت و دیار خودرو به وجود آمده است. اما حالا با آغاز هفته جدید، منابع آگاه می گویند که عرضه سوئیست DX7 توسط پرشیا خودرو و مانیان خودرو انجام خواهد شد و این احتمال وجود دارد که این کراس اوور لوکس چینی، تا اواخر سال ۱۴۰۰ معرفی شود. با توجه به مدت زمان مورد نیاز جهت اخذ مجوزهای تولید، مونتاژ آزمایشی، اخذ مجوز شماره گذاری و فروش بدیهی است که حضور گسترده شاسی بلند سوئیست DX7 مانیان خودرو در سال ۱۴۰۱ اتفاق خواهد افتاد.

 

مشخصات فنی سوئیست DX7

شاسی بلند سوئیست DX7 در آخرین به روز رسانی به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر میتسوبیشی مجهز است که ۱۹۷ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. این پیشرانه که به فناوری پاشش سوخت مستقیم مجهز است، توان را از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های جلوی این کراس اوور متوسط می رساند. جعبه دنده دو کلاچه DX7 از نوع Wet یا همان تَر است که استهلاک کمتری را نسبت به جعبه دنده های دو کلاچه خشک دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی سوئیست DX7

شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال، نمایش مسیریاب در جلو آمپر، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، درِ صندوق عقب برقی، استارت دکمه ای، فرمان کمکی برقی، دنده پشت فرمان، دسته دنده الکتریکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، تنظیم حالت رانندگی، اتوپارک، سقف پانوراما، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و کنترل حرکت در سراشیبی، صندلی برقی راننده، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه اخطار تصادف، دوربین ثبت وقایع، کروز کنترل و… از جمله امکانات DX7 به حساب می آید.

قیمت سوئیست DX7

با نگاهی دقیق تر به قیمت بازار جهانی DX7، می توان متوجه شد که این کراس اوور تک دیفرانسیل چینی، احتمالاً در محدوده قیمتی ۹۵۰ تا یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بازار ایران خواهد آمد. البته که ثبت این قیمت، به ثبات شرایط اقتصادی و قوانین مربوط به واردات قطعات منفصله خودروها ارتباط دارد.

 

اسب بخار

زمان ارسال پست: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۵ دسته بندی: اخبار پرشیا خودرو, معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.