اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

سهمیه بنزین ۳۶۰ لیتر را دریابید !

سهمیه بنزین ۳۶۰ لیتر
مدیر برنامه‌ ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره سهمیه‌ بنزین بیان کرد: در کارت‌های سوخت می توان مقدار ۳۶۰ لیتر بنزین را ذخیره نمود که با این یک حساب کوچک اگر شخصی از آغاز زمان سهمیه‌ بندی از سهمیه‌ خود استفاده نکرده باشد، سهمیه اردیبهشت‌ ماه به آن فرد تعلق نمی‌گیرد.

رضایی با ذکر این‌ مورد که سقف تعریف شده برای کارتهای سوخت ۳۶۰ لیتر است، گفت: به عنوان مثال اگر فردی از زمان شروع طرح سهمیه‌ بندی بنزین تا زمان حال تنها ۱۰ لیتر از سهمیه خود را استفاده کرده باشد، در اردیبهشت ماه تنها ۱۰ لیتر برای آن فرد شارژ میگردد و ۵۰ لیتر باقی از بین خواهد رفت.

این مدیر برنامه ریزی ضمن تاکید بر این‌ که فعلا برای کارت سوخت سیستم و مکانیزم مورد نظر تعریف شده است، ادامه داد: اگر قرار باشد تغییری رخ داده و مقدار ۳۶۰ لیتر به ۴۲۰ لیتر افزایش یابد و سهمیه اردیبهشت ماه نیز در آن ذخیره گردد، به مصوبه هیات دولت نیاز خواهد بود.

طبق گفته شهرام رضایی، مدیر برنامه‌ ریزی شرکت ملی نفت، شرکت ملی پخش فقط یک مجری بوده و مسلما در این دو هفته درباره این موضوع بحث خواهد شد و منفی یا مثبت بودن نتیجه آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد. ولی تا به حال تصمیم جدیدی در این مورد گرفته نشده است.

براساس گزارش ایسنا، از بامداد روز جمعه ۲۴ آبان، سهمیه‌ بندی بنزین شروع شد و طبق این قانون قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای ( ماهانه ۶۰ لیتر برای خودروهای شخصی) برای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان، قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای هر لیتر ۳۰۰۰ تومان و قیمت بنزین سوپر هم برای هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین گشت.

زمان ارسال پست: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۸:۵۱ دسته بندی: اخبار داخلی, کارت سوخت تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.