اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

ورود سانگ یانگ تورس به ایران + مشخصات و قیمت

ورود سانگ یانگ تورس به ایران + قیمت

شرکت نورا موتور پارس اعلام کرده که عرضه شاسی بلند سانگ یانگ تورس (Torres) که در سال ۲۰۲۲ معرفی شد را آغاز خواهد کرد.

این شاسی بلند بسیار جذاب کره ای از لحاظ ابعادی بین مدل کوراندو و رکستون قرار می گیرد.

در نسخه وارداتی و مورد تست، سانگ یانگ تورس از موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو T-GDI بهره می‌برد که قبلاً در خودروهای کوراندو و تیوولی مشاهده شده بود. این موتور می تواند قدرت ۱۶۸ اسب بخار و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را تولید نماید و قدرت آن از طریق جعبه دنده‌ی اتوماتیک شش سرعته به هر چهار چرخ منتقل می‌شود.

در بازار جهانی، با توجه به تریم انتخابی، این خودرو از امکاناتی نظیر نورپردازی داخلی، ترمز پارک برقی، شش اسپیکر، چهار ورودی USB، سردکن صندلی‌های جلو، هفت کیسه هوا و سایر آپشن‌های ایمنی برخوردار است.

در حالتی که پنج صندلی آن در شرایط نرمال قرار گیرند، فضای باری به حجم ۷۰۳ لیتر در اختیار دارید و با خواباندن ردیف دوم، این فضا به ۱,۶۶۲ لیتر افزایش می‌یابد.

طراحی جالبی را نشستن پشت فرمان سانگ یانگ تورس مشاهده میکنیم که تا حدودی شبیه به قرار گرفتن در فضای بازی های کنسولی است. جلوآمپر دیجیتالی است و در قسمت میانی داشبورد صفحه نمایش لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی تعبیه شده است.

در پایین داشبورد، یک نمایشگر لمسی دیگر نیز وجود دارد که از طریق آن تنظیمات مربوط به سیستم تهویه را می‌توان انجام داد. فرمان، از دو طرف کات خورده و خوش دست است و البته کمی بزرگتر از حد معمول است.

تمامی عوامل ذکر شده باعث می‌شود که کابین خودروی سانگ یانگ تورس بسیار مدرن باشد. این سبک طراحی کابین، شباهتی به آن چیزی که در محصولات جدید جگوار لندرور مشاهده می‌شود، دارد. در مورد تریم داخلی، نسخه‌های وارداتی دارای تم رنگی زیبا و دلنشینی هستند.

قیمت سانگ یانگ تورس در تیپ پایه در بازار کره جنوبی حدود ۲۰ هزار دلار است که با دلار ۵۵ هزار تومانی امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، قیمت آن به پول ما حدود ۱.۱ میلیارد تومان می باشد.

زمان ارسال پست: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۵ دسته بندی: نورا موتور تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.