اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رونمایی ب ام و کانسپت ۴ ؛ خاص و جذاب

مدل مفهومی ب ام و کانسپت ۴ در اصل یک پیش نمایش از نسل بعدی سری ۴، M3 و M4 می باشد. البته اولین موردی که در نگاه اول به این کانسپت جلب توجه می کند، جلوپنجره و نمای روبرو این خودرو است.

کمپانی ب ام و گفته است در طراحی کانسپت ۴ نگاهی کوتاه به گذشته داشته و از مدل های معروف و شاخصی همچون ۳۲۸ ۱۹۳۶ و ۳.۰ CSi الهام گرفته است. ولی به سادگی نمی توان شباهتی بین مدل های قدیمی اشاره شده با این کانسپت پیدا کرد.

جالب است بدانید رنگی که برای بدنه ب ام و کانسپت ۴ مورد استفاده قرار گرفته “قرمز ممنوع” نام دارد. این رنگ قرمز، حجم ها و خطوط بدنه را به زیبایی هر چه بیشتر به نمایش می گذارد.

در بخش جلوی خودرو، چراغ های لیزری یکی از نقاط قوت کانسپت ب ام و می باشند. این چراغ ها بدون شیشه محافظ بوده و بخش های آن از ساختاری سه بعدی پیروی می کنند. رینگ های ۲۱ اینچ نیز ظاهری جذابی به این خودرو داده اند. البته از قوای محرکه این مدل اطلاعاتی منتشر نشده است.

چراغ های عقب ب ام و کانسپت 4

چراغ های عقب ب ام و کانسپت ۴

در بخش عقب، چراغ های LED باریک همراه گرافیکی به نام “ضربان قلب” با خروجی های اگزوز و دیفیوزر بزرگ بیشتر از بقیه مورد توجه قرار می گیرند. مدیر بخش طراحی ب ام و “آدرین فن هویدونک” درباره کانسپت خاص این شرکت گفته است؛ خودروی مفهومی رونمایی شده، عصاره و چکیده شرکت ب ام و بوده و نسبت های ایده آل را با طراحی واضح و دقیق ترکیب کرده است.

این خودرو در روزهای آینده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در معرض دید تمام مردم قرار خواهد گرفت.

 

زمان ارسال پست: ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۹:۵۸ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.