اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

رونمایی بی ام و X6 M مدل ۲۰۲۰ ؛ گرکدن تازه نفس

کمپانی آلمانی معروف امروز ۱۰ مهر ۱۳۹۸ محصول جدید بی ام و X6 M از خانواده قدرتمند سری M را رونمایی کرد. شاسی‌بلند‌ X6 M به غیر از مدل پایه به‌ صورت سفارشی در تیپ کامپتیشن هم قابل خرید خواهد بود. این مدل‌ بر پایه نسل سوم X6 ساخته شده در دو مدل مختلف M و M Competition به بازار عرضه خواهد شد. قدرت بالا، امکانات لوکس و ظاهری اسپرت از مشخصات این مدل‌ می باشد.

 

مشخصات فنی ایکس ۶ m

بی ام و X6 M جدید از موتوری تویین توربو ۸ سیلندر V شکل با حجم ۴.۴ لیتر بهره می برد که می‌تواند ۶۰۰ اسب‌ بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌ متر گشتاور تولید کند. قدرت نسخه جدید در مقایسه با نسخه‌ های قبلی، ۳۳ اسب‌ بخار افزایش یافته است. در این خودرو انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ ها توسط سیستم چهار چرخ محرک انجام می‌شود. شرکت بی‌ ام‌ و شتابگیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این شاسی بلند را ۳.۸ ثانیه اعلام نموده است.

در نسخه‌ی کامپتیشن نیز از همین پیشرانه‌ استفاده می شود اما قدرت آن‌ به ۶۱۷ اسب‌بخار افزایش پیدا کرده ولی گشتاور همان ۷۵۰ نیوتن‌متر قبلی دست نخورده مانده است. در این خودرو از گیربکس هشت سرعته‌ خودکار ساخت ZF آلمان استفاده شده است. شرکت آلمانی خودروساز اعلام نموده که مدل‌ کامپتیشن برای رسیدن از ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تنها به ۳.۷ ثانیه نیاز دارد. حداکثر سرعت هر دو نیز به‌ صورت الکترونیکی روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود گشته است.

بی ام و X6 M 2020

 

سرعت و سایر امکانات X6 M

خریداران تیپ کامپتیشن این امکان را دارند تا با پرداخت مبلغ اضافی پکیچ M Driver را سفارش داده و محدود کننده‌ سرعت حذف می شود که در این صورت شاسی بلند قدرتمند می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۸۵ کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین خریدارانی که این بسته‌ی سفارشی را خریداری کرده اند، توسط بی ام و به مدرسه‌ رانندگی حرفه‌ ای این شرکت دعوت خواهند شد تا نحوه ی رانندگی با خودروی سریع خود را آموزش ببینند.

شاید بخوانید: بی ام و X6 M کامپتیشن با تیونینگ منهارت

بر روی مدل‌ سری m در مقایسه با x6 معمولی، سیستم تعلیق M هوشمند نصب شده است. ترمزهای جدید M نیز بسیار بزرگ و قدرتمند می باشند. دیسک‌ های ترمز شاسی بلند پرقدرت m در چرخ های جلو ۳۹۵ میلی‌متر و عقب ۳۸۰ میلی‌متر قطر دارند. کالیپر ترمز جلو هم از نوع ۶ پیستونه می باشد. رینگ‌های ۲۱ اینچی جدید M Sport بی ام و X6 M را همراهمی می کنند و در کنار تمام این امکانات، امکان انتخاب سه حالت مختلف رانندگی از جمله؛ کامفورت، اسپرت و اسپرت پلاس وجود دارد.

قیمت پایه X6 M مبلغ ۱۰۸ هزار ۶۰۰ دلار و مدل کامپتیشن آن نیز ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ دلار اعلام شده است.

 

موتور بی ام و X6 M چه مشخصاتی دارد ؟

از یک موتوری ۸ سیلندر V شکل تویین توربو (۲ عدد توربوشارژر هم اندازه) به حجم ۴.۴ لیتر استفاده می کند که می‌تواند ۶۰۰ اسب‌ بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن‌ متر گشتاور را روانه تمام چرخ نماید. شرکت خودروسازی بی‌ ام‌ و به صورت رسمی شتابگیری ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این گرکدن عضلانی را ۳.۸ ثانیه اعلام کرده است.

قیمت بی ام و X6 M در رنجی تعیین شده است؟

برای این شاسی بلند کوپه لوکس و پرفورمنس قیمت پایه به مبلغ ۱۰۸ هزار و ۶۰۰ دلار و مدل کامپتیشن آن نیز ۱۱۷ هزار و ۶۰۰ دلار مشخص شده است.

زمان ارسال پست: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۲۰:۲۶ دسته بندی: معرفی خودرو خارجی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
Maedeh گفت:

ای وا بی ام وه ی من اونجا چیکار میکنه ؟؟؟؟

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.