اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رنگ سال ۲۰۲۱ خودروها : الکترولایت

رنگ سال ۲۰۲۱ خودروها : الکترولایت

اختصاص رنگ سال ۲۰۲۱ توسط Axalta با معیارهایی به غیر از محبوبیت و کمیت انجام می‌شود.

برای سال جدید ۲۰۲۱، رنگ الکترولایت به عنوان رنگ سال انتخاب شده است. رنگی با ترکیب زرد و سبز که با تم‌های دیگری همچون زغالی و رنگ‌های مات نیز تناسب و مطابقت دارد.

رنگ الکترولایت

بنا به گفته Axalta، مشخصه های بازتابنده این رنگ، آن را برای سیستم‌های راداری و خودران بسیار واضح‌تر می‌کند و برای چشم‌ها نیز قابلیت روئیت پذیری بالایی دارد. در اصل این رنگ با در نظر گرفتن ویژگی‌های تکنولوژی خودران انتخاب شده است.

علاوه بر توجه به وجهه فناوری، این رنگ تداعی‌گر پایداری، خوشبختی و ایمنی است. نانسی لاکهارت، مدیر محصولات جهانی Axalta می‌گوید مصرف‌کنندگان به دنبال یک رنگ متمایز هستند که رویکرد پیشرفته و سبک طراحی جدید خودرو را تقویت کند. به همین دلیل باوجود محبوبیت رنگ سفید، به‌طور خاص مصرف‌کنندگان به دنبال رنگ‌هایی برای ظاهر سفارشی‌تر و شخصی‌تر هستند و این رویکرد در حال افزایش است.

گزارش Axalta برای سال ۲۰۲۰ نشاندهنده آن است که رنگ‌های خسته‌کننده به‌ شکل واضحی محبوب هستند. رنگ سفید ۳۸ درصد خودروها را پوشش می‌دهد و رنگ‌های سیاه و خاکستری به ترتیب روی ۱۹ و ۱۵ درصد از خودروها می‌نشینند. در حالی ‌که رنگ‌های شاد مثل آبی، قرمز، زرد و سبز در اعدادی یک رقمی گیر کرده‌اند.

دلایل مختلفی برای توضیح محبوبیت رنگ‌های خسته‌کننده وجود دارد. از جمله ارزش در هنگام فروش مجدد و یا تطابق با سایر رنگ‌ها و از مد نیفتادن و همچنین ترمیم آسان‌تر. با این ‌حال رنگ‌هایی چون الکترولایت با گسترش خودروهای الکتریکی و خودروان، بیشتر مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

 

منبع : پدال

زمان ارسال پست: ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۱ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.