اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

معرفی رسپکت بهمن موتور، مشخصات فنی + قیمت

معرفی رسپکت بهمن موتور، مشخصات فنی و امکانات

خودرو جدید رسپکت بهمن موتور در اولین روز از نمایشگاه خودروی تهران ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ معرفی شد. رسپکت نامی بود که شرکت بهمن موتور برای این سدان چینی در نظر گرفته ولی این خودرو در بازار کشور خود با نام کوین ژوآندو (Cowin Xuandu) عرضه شده است.

این سدان دارای پلتفرم و اساس تولید یکسان با چری آریزو ۵ و آریزو ۶ می باشد، ولی در زمره محصولات زیر مجموعه چری با نام کوین عرضه می گردد. در ظاهر بیرونی با یک خودرویی نسبتاً مدرن روبرو هستیم که طراحی ساده و پخته ای دارد.

 

مشخصات فنی‌ رسپکت

خودروی مورد نظر قرار است با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ در بازار ایران عرضه شود. محصول جدید بهمن موتور قدرت ۱۴۵ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر تولید می کند و سیستم انتقال قدرت آن از نوع CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته می باشد. حجم صندوق عقب ۴۵۵ لیتری و مصرف ترکیبی ۷.۵ لیتری اعلامی تا حدودی خیال رفتن به مسافرت را برای خریدار راحت می کند.

امکانات رسپکت بهمن موتور

امکاناتی آن شامل سیستم نمایش فشار باد لاستیک (TPMS)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، شش عدد کیسه هوای ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور عقب، نورپردازی داخلی، چراغ های روشنایی روز، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، ۶ عدد بلندگو، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، کروز کنترل، صندلی ۶ حالته برقی راننده، صندلی ۴ حالته برقی شاگرد، گرم‌کن صندلی های جلو، سیستم روشنایی مشایعت تا منزل، قابلیت روشن شدن خودکار چراغ های جلو(اتولایت)، شارژر وایرلس، آینه های جانبی برقی تاشو به همراه گرمکن، آینه داخلی ضد تابش نور(الکتروکرومیک)، سه پورت USB و دوربین ۳۶۰ درجه می باشد.

 

رقبای رسپکت

این خودرو یک سدان سایز متوسط (بزرگتر از مزدا ۳)‌ محسوب می‌گردد. البته با توجه به قیمت اعلامی بهمن موتور، رقیب قدری در بازار صفر کیلومترها برای این خودرو موجود نیست.

 

قیمت رسپکت پرایم

قیمت رسپکت توسط شرکت بهمن موتور در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ مبلغ ۷۳۷ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت این خودرو در فروردین ۱۴۰۲ در بازار ایران بین ۱.۶ تا ۱.۷ میلیارد تومان می باشد.

زمان ارسال پست: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۲۱:۴۶ دسته بندی: بهمن موتور, معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.