اخیراً ویدئویی منتشر شده است که در آن یک راننده با یک مسافر در اسنپ به صورت خشونتآمیز برخورد کرده است و این اقدام باعث آسیب رساندن به احساسات مردم شده است.
شرکت اسنپ در این زمینه بیانیهی رسمی انتشار داده است و از رفتار این راننده به خاطر تجربهی ناخوشایند در طول سفر در اسنپ و همچنین از مسافران و همه کسانی که از دیدن این ویدئو تأثیر میپذیرند، غذرخواهی کرده است.
در این حادثه، واحد امنیت سفر همچون لحظه ای که گزارش را دریافت کرد، فرآیند پشتیبانی را آغاز نمود. به محض دریافت گزارش، با جایگزینی خودرو و انجام اقدامات فوری سعی شد تا پشتیبانی لازم از مسافر فراهم شود.
رفتار خشونت امیز راننده به هیچ عنوان مورد قبول قرار نگرفت و بر اساس قوانین اسنپ و حساب این فرد در عرض چند دقیقه اولیه پس از ثبت گزارش، برای بررسی دقیق موضوع غیرفعال شد.
«در جریان دعوای راننده اسنپ ، این شرکت در تمام مراحل شکایت در کنار کاربر مسافر خواهد بود. همواره تاکید کردهایم که کاربرانمان در صورت بروز هرگونه اختلاف، موضوع را از طریق پشتیبانی و مراجع قانونی پیگیری نمایند.»