اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

درگ پورشه ۹۳۵ با AMG GT R Pro و ۷۲۰s اسپایدر

درگ پورشه 935 با AMG GT R Pro و 720s اسپایدر

درگ جذاب و البته دیدنی بین آلمان و انگلستان. مک لارن با ساخت مدل ۷۲۰s توانسته به خوبی فناوری و مهندسی بی نظیر خود در بحث ساخت سوپراسپرت به همه ثابت کند.

در جایگاه اول این رقابت، پورشه ۹۳۵ قرار دارد. خودرویی مدرن کلاسیک و قدرتمند که نام خود را از یک مدل تولیدی در اواخر دهه‌ی ۷۰ میلادی گرفته است. در ساختار بدنه‌ی ۹۳۵ جدید از فولاد و فیبر کربن استفاده شده و در بخش فنی نیز با مدل ۹۱۱GT2 RS یکسان است. به همین خاطر از وزن ۱۳۸۰ کیلوگرمی برخوردار می باشد. پیشرانه ۶ سیلندر تخت ۳.۸ لیتر تویین توربو توسط پورشه تقویت شده و می تواند ۷۰۰ اسب بخار قدرت تولید کند. برای انتقال این قدرت به چرخ‌ های عقب نیز از یک جعبه دنده‌ی ۷ سرعته‌ دو کلاچه از نوع PDK استفاده شده است. تعداد دستگاه تولیدی ۹۳۵ مدرن تنها به ۷۷ دستگاه محدود خواهد شد. شاید همین ابتدا برنده درگ مشخص باشد، اما بهتر است تا کلیپ زیر را تماشا کنید.

درگ پورشه 935 با AMG GT R Pro و 720s

در جایگاه وسط، مک لارن ۷۲۰s اسپایدر خودنمایی می کند. یک سوپراسپرت معروف که در درگ های مختلف حرف های زیادی زده است. موتور ۸ سیلندر ۴ لیتر توربو آن می تواند ۷۱۰ اسب بخار قدرت و ۷۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. وزن این مدل از نسخه کوپه آن کمی بیشتر بوده و به ۱۴۶۸ کیلوگرم می رسد. در شتابگیری بی امان این خودرو محبوب، به جز قدرت بالا و وزن مناسب، گیربکس عالی ۷سرعته دوکلاچه آن هم نقش مهمی ایفا می کند.

در جایگاه آخر هم بنز AMG GT R Pro حاضر شده است. موتور ۸ سیلندر ۴ لیتر توربو این کوپه آلمانی می تواند ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته در این درگ وزن این خودرو از بقیه بیشتر بوده و رقم آن به ۱۵۷۵ کیلوگرم می رسد.

 

زمان ارسال پست: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۲۹ دسته بندی: درگ, ویدیو تگ ها: , , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.