اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

درگ دیدنی بی ام و M5 کامپتیشن با دوج چلنجر هلکت

درگ بی ام و M5 کامپتیشن با دوج چلنجر هلکت

چلنجر هلکت ، یکی از قوی ترین خودروهای جاده ای شرکت دوج این بار در اسپانیا سرزمین گاوهای وحشی آماده رقابتی سخت با آلمانی پر مدعا ب ام و M5 کامپتیشن شده و قصد دارد در دو حالت مختلف با این سدان پرقدرت خانوادگی دوئل کند.

بار اول این مسابقه درگ، ب ام و در حالت چهار چرخ محرک همراه با لانچ کنترل قرار گرفته و رقابت شروع می شود اما در مرتبه دوم، ب ام و را در حالت دیفرانسیل عقب و بدون لانچ کنترل می گذارند تا ببینند قدرت بالای این سوپرسدان چه نتیجه ای را رقم می زند.

موتور ۸ سیلندر ۶.۲ لیتر چلنجر هلکت مجهز به سوپرشارژر بزرگی است که آن را قادر می سازد قدرت ۷۰۷ اسب بخار و گشتاور ۸۸۱ نیوتن متر تولید نماید تا در زمانی کوتاه بتوانید از دود شدن لاستیک ها لذت ببرید. این کوپه قلدر با وزن ۲۰۱۳ کیلوگرمی خود می تواند صفر تا ۹۷ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان حدود ۳ ثانیه طی کند و یکی از سریع ترین خودروهای دنیا در مسابقات درگ است. در این کلیپ، هلکت از یک گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می کند.

در آن سوی میدان، سوپرسدان معروف با موتور ۸ سیلندر ۴.۴ توربو قرار گرفته که نیروگاه آن توانایی تولید ۶۱۷ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و با کمک سیستم چهار چرخ محرک یکی از پر شتاب ترین سدان ها در بازار خودرو می باشد. وزن ام۵ ۱۹۸۲ کیلوگرم بوده و گیربکس مورد استفاده این خودرو نیز یک نمونه هشت سرعته اتوماتیک است.

 

زمان ارسال پست: ۰۲ دی ۱۳۹۸ | ۲۲:۳۴ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.