اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رقابتی جذاب؛ درگ بنز G63 با آلفارومئو استلویو QV و جگوار F-Pace SVR

درگ بنز G63 با آلفارومئو استلویو QV و جگوار F-Pace SVR

در ۱۰ یا ۲۰ سال قبل، شاسی بلندها عمدتا خودروهایی جذاب و دارای پرفورمنس فوق العاده نبودند. بیشتر خودروهایی جادار، سر به زیر و مناسب گشت و گذار خانواده به شمار می رفتند. اما امروزه پا به پای خودروهای اسپرت یا حتی سوپر اسپرت ها می آیند و سرعت، قدرت، جادار بودن و آفرود را با هم یکجا دارند.

یک جنگ درون قاره ای جذاب، بین جگوار F-Pace SVR از بریتانیا، آلفارومئو استلویو QV از ایتالیا و آفرودر معروف مرسدس بنز AMG G63 از آلمان. به نظر شما، کدام یک از این شاسی بلندهای پرفورمنس برنده است؟

 

 

در این نبرد، جگوار F-Pace SVR قدرت خود را از پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتر سوپرشارژر می گیرد که می تواند ۵۴۲ اسب بخار قدرت و ۶۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. وزن خالص آن نیز ۱۷۷۵ کیلوگرم است. هر ۳ خودرو نیز دارای سیستم چهار چرخ محرک هستند.

در جایگاه دوم، آلفارومئو استلویو QV ایتالیایی قرار گرفته است که کم حجم ترین موتور را در این رقابت داشته اما قدرت آن چندان تفاوتی با رقبا ندارد. موتور ۶ سیلندر ۲.۹ لیتر توربوشارژر آن توانایی تولید ۵۰۳ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. همچنین از بقیه سبک تر بوده و وزنی ۱۶۶۰ کیلوگرمی دارد.

در آخر نیز بنز G63 مکعبی حضور خود را اعلام می کند که با وزن ۲۴۸۵ کیلوگرمی سنگین ترین عضو این رقابت می باشد. توان آن نیز از یک موتور ۸ سیلندر ۴ لیتر توربوشارژر با ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور بدست می آید.

زمان ارسال پست: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۴ دسته بندی: درگ, ویدیو تگ ها: , , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.