اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

اعلام مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس جوانان / خرداد ۱۴۰۲

تولید انبوه دنا جوانان در ایران خودرو / بهمن 1401

به روزرسانی ۲۴ خرداد ۱۴۰۲: خودروی دنا جوانان با موتور جدید EF7P و توان تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر عرضه میشود که دارای امکاناتی از جمله سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور و باران، سیستم نمایش فشار باد تایرها و… می باشد.

مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس جوانان

مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس جوانان

به روزرسانی ۱۶ بهمن ۱۴۰۱: تولید انبوه دنا پلاس توربو اتوماتیک جدید با نام دنا جوانان همراه با موتور EFP تقویت شده و امکانات رفاهی بیشتر نسبت به مدل های قبلی آغاز شد.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو با گفتن این که با بهبود مشخصات و کیفیت خودروها در مسیر افزایش رضایتمندی مشتریان گام برمی داریم، بیان کرد: به زودی هم خودروی جدید تارای سال که بنا بر نظرات مشتریان بهبود یافته از طریق بورس کالا عرضه میشود.

مهدی خطیبی در مراسم تولید انبوه دو محصول دنا جوانان و تارای سال با بیان این که در محصول دنا جوانان تغییرات اساسی نسبت به نسخه قبلی ایجاد شده، گفت: قوای محرکه جدید (موتور جدید و پرقدرت EFP با گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر، قدرت ۱۶۰ اسب بخار و گیربکس شش سرعته) و افزودن سیستم های جدید کی لس، سنسور نور و باران، سامانه پایش فشاد باد تایرها و… در مسیر تحقق خواست مشتریان صورت گرفته است.

خطیبی تصریح نمود: باید به نحوی تولیدات را ادامه دهیم تا مصرف کنندگان و به ویژه جوانان کشور بتوانند لذت کافی را از رانندگی ببرند.

همچنین در کنار بهینه سازی هایی که در بخش ویژگی های فنی و عملکردی خودروها انجام گرفته، تنوع رنگ نیز در خودروها طبق نیاز خریداران اعمال شده که موجب افزایش جذابیت آن برای قشر جوان شده است.

مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خودرو با تاکید بر این که تغییرات باید برای مردم و مشتریان ملموس باشد، ادامه داد: تولید خودروها را به سمتی برده ایم که خریدران با افتخار خودروی ساخت داخل را انتخاب نمایند و ما نیز با افتخار طبق تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خودکفایی و تولید ملی، محصولات را مزین به مهر «ساخت ایران» می کنیم.

خطیبی با بیان این که به زودی شاهد عرضه دو محصول دنا جوانان و تارای سال به بازار خواهیم بود، تصریح کرد: در اسفندماه خودروی جدیدی از خانواده هایما به سبد محصولات ایران خودرو اضافه خواهد شد و به این ترتیب تعداد خودروهای هایما به چهار مدل شاسی بلند خواهد رسید.

قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو نیز در این مراسم، رشد در گروه صنعتی ایران خودرو را رشدی متوازن خواند و گفت: به دستور مدیرعامل گروه، همان طور که در کمیت شاهد افزایش در شمارگان تولید هستیم در موضوع توسعه و تنوع محصولات نیز برنامه های متنوعی در مرکز تحقیقات ایران خودرو درحال اجرا است که امروز دو محصول حاصل این عزم و اراده را به تولید انبوه رسانده ایم.

کیانوش پورمجیب در ضمن اشاره به بهبودهای انجام شده در دنا جوانان و تارای سال نسبت به نسخه های قبلی گفت: دنا با قوای محرکه به روزتر و مصرف سوخت یک لیتر کم تر و مجهز به سامانه برق و الکترونیک متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو به تولید انبوه رسیده است.

وی بیان کرد: از جمله مزایای سامانه برق و الکترونیک جدید ایران خودرو در تک نود بودن آن است که همه ی کارکردها توسط یک نود صورت می گیرد که سرعت پردازش توسط این سامانه نسبت به سامانه های پیشین بالاتر، به روزتر و کارآمدتر است، به گونه ای که به راحتی می توان امکانات جدیدی را برای محصولات تعریف و اجرا کرد.

تولید انبوه دنا جوانان

پورمجیب محصولات جدید را منطبق با استانداردهای تکلیف شده توسط سازمان استاندارد دانست و گفت: عمده استانداردهای جدیدی که سازمان استاندارد تکلیف کرده است را در محصولات جدید و به روز شده به کار برده ایم، سامانه های مختلف پایش فشاد باد تایرها، ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سامانه تعویض بهینه دنده، سنسور نور و باران، کنترل پایداری الکترونیکی، صندوق پران به وسیله پا و… از جمله این بهبودهاست.

به گفته پورمجیب، دنا و تارا استاندارد ایمنی برخورد با عابر پیاده را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته اند.

تغییرات صورت گرفته در خودروها را طبق نتایج نظرسنجی از مشتریان بوده و گرم کن صندلی، تغییر گرافیک چراغ عقب، جعبه ذخیره کننده برخی محتویات برای صندلی عقب و جلو، تغییر محل کلیدهای شیشه بالابر از کنسول میانی به روی درها از جمله خواسته های خریداران بوده که در ماشینها اعمال شده اند.

 

زمان ارسال پست: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶ دسته بندی: ایران خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.