اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

تصاویر سورن سال ایران خودرو

سورن سال ایران خودرو

روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ۹۸ در هفته قبل، شرکت ایران خودرو از خودروی سمند سورن سال رونمایی کرد. با تغییرات اندک و بی اهمیت.

این محصول دراصل فیس لیفت “سمند سورن ELX ” می باشد که از سال آینده وارد بازار خواهد شد. این خودرو در حال حاضر مراحل تولید آزمایشی را پشت سر می گذارد و قرار است تا با دو موتور تنفس طبیعی و توربو شارژر به بازار عرضه شود.

موتور ۴ سیلندر ۱.۷ لیتر تنفس طبیعی EF7 که می تواند حدود ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند و نمونه توربوشارژر آن نیز ۱۵۰ اسب بخار قدرت همراه با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متری را روانه چرخ های جلو می کند.

داخل کابین سورن سال

تغییرات صورت گرفته در سورن سال شامل مواردی مانند؛ چراغ های جلو با طراحی جدید و مجهز به چراغ روز(دی لایت)، چراغ عقب با طرحی جدید، فرمان جدید با روکش چرم گرفته شده از مدل دنا پلاس، سیستم کروز کنترل، سه عدد سنسور عقب، قاب روی موتور، رینگ های اسپرت دورنگ و عایق سقف طرح جدید می باشد.

از جمله تغییرات دیگر قابل مشاهده در این محصول نسبتا جدید، شیشه های دودی، رودری ها با روکش جدید، قطعات تزییناتی جدید داخلی، جلو پنجره مشکی براق و اسپویلر روی صندوق عقب می باشند.

نمای عقب سورن سال

بهتر بود که این مدل به عنوان یک تیپ جدید وارد بازار شود نه اینکه به عنوان خودرویی جدید و احتمالا با قیمتی نامعقول به مردم تحمیل گردد. تغییرات آن نیز به راحتی توسط مغازه سر کوچه شما هم قابل اعمال بوده و این خود مردم هستند که با خرید خودروهای قدیمی و تاریخ گذشته، خودروسازان را در تولید این اجناس بنجل تشویق می کنند.

 

زمان ارسال پست: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۷ دسته بندی: اخبار داخلی, ایران خودرو تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
احسان گفت:

خیلی زشته خیلی

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.