اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

تصاویر جاسوسی از نسل جدید پژو ۳۰۸

تصاویر جاسوسی از نسل جدید پژو ۳۰۸

در این خودرو جدید، روکش‌های قسمت جلویی کاملاً کنار زده شده و به ‌طور کامل طراحی این قسمت مشخص شده است. با توجه به این تصاویر، طراحی پژو ۳۰۸ جدید خیره ‌کننده بوده و دماغهٔ آن کاملاً نسبت به نسل کنونی بازطراحی شده است.

بدیهی است که ۳۰۸ جدید در طراحی از مدل‌های ۲۰۸ و ۵۰۸ الهام گرفته باشد و بنابراین در اینجا هم شاهد جلوپنجره‌ای کاملاً جدید به همراه چراغ‌های باریک و دی‌لایت‌های دندان ببری آشنای پژو هستیم. در میانهٔ این جلوپنجره نیز لوگوی جدید پژو قرار گرفته و به نظر می‌رسد این لوگو رادار خودرو را هم در خود پنهان کرده باشد. کاپوت برجسته، نشان ۳۰۸ در بالای جلوپنجره و سپر جلوی اسپرت با ورودی هوای ذوزنقه‌ای هم از دیگر ویِژگی‌های قابل‌توجه طراحی دماغهٔ این هاچ‌بک جدید فرانسوی هستند.

نسل جدید پژو ۳۰۸

در نمای جانبی خودرو، لوگوی جدید پژو روی گلگیر جلو به چشم می‌خورد و طراحی رکاب هم با بالهٔ زیرین سپر جلو ارتباطی بصری دارد. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این قسمت نیز می‌توان به آینه‌ها و رینگ‌های آلیاژی مشکی‌رنگ و همین‌طور یک تورفتگی در پایین درها اشاره کرد. متأسفانه در این تصاویر قسمت عقبی خودرو پوشیده است و نمی‌توان به جزئیات آن پی برد ولی بااین‌حال می‌توان سپری مشکی‌رنگ با دو سر اگزوز کرومی افقی را مشاهده کرد که این یعنی این نمونه باید از نسخهٔ اسپرت GT Line باشد.

عقب نسل جدید پژو ۳۰۸

با توجه به این تصاویر که نسل جدید ۳۰۸ را تقریباً آماده و نهایی نشان می‌دهد، احتمالاً به‌زودی شاهد رونمایی رسمی این هاچ‌بک کامپکت خواهیم بود. این ماشین که باید با رقبای بسیار سرسختی مثل فولکس‌واگن گلف و فورد فوکوس به رقابت بپردازد، با مجموعه‌ای از پیشرانه‌های بنزینی، دیزلی و هیبریدی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود یک نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی پرفورمنس هم توسط بخش مهندسی اسپرت پژو یا همان PSE برای ۳۰۸ جدید ارائه شود که چیزی در حدود ۳۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

پدال
زمان ارسال پست: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۹:۲۱ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.