اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

تسلا و لامبورگینی ، محبوب ترین خودروها در یوتیوب

تسلا و لامبورگینی ، محبوب ترین خودروها در یوتیوب

در تحقیق جدیدی که وب سایت CarInsurance.ae انجام داده است، با بررسی حجم جست‌وجوهای انجام شده در یوتیوب، ۵۳۲ مدل از محبوب ترین خودروها و ۷۱ برند خودروساز پرطرف‌دار در این شبکه مجازی را طبقه بندی کرده که تسلا و لامبورگینی سرآمد بقیه هستند.

براساس نتایج به دست آمده، تسلا جایگاهی مهم در میان برندهای خودروساز محبوب در یوتیوب دارد. البته صحبت از این شرکت طبیعتاً به دلیل میزان فروش این شرکت نیست. به خصوص درباره مدل های پرچم‌دار تسلا همچون مدل S و مدل X. هر چند که مدل ۳ توانسته از نظر فروش هم در مقابل رقبا حرف هایی برای گفتن داشته باشد. به گونه ای که، اکنون مدل ۳ شانزدهمین خودروی پرفروش در دنیاست. مدل Y هم دیگر محصول جدید تسلاست که به زودی قله های فروش را برای این کمپانی فتح خواهد کرد.

تسلا و لامبورگینی ، محبوب ترین خودروها در یوتیوب

بحث و گفت‌وگوهای آنلاین در مورد تسلا همواره داغ است. به گونه ای که از میان ۱۰ مدل خودرو پرطرف‌دار در یوتیوب، ۴ مدل را محصولات تسلا تشکیل می دهند! همان طور هم که انتظار می رفت، مدل ۳ بالاترین جایگاه را از آن خود کرده است. شاید جالب باشد بدانید که جایگاه دوم به خودرویی رسیده که هنوز روی خط تولید نرفته است! حتی تصورش را هم نمی کردید؟ مدل رودستر را می گوییم! بله این رودستر آینده نگر که هنوز سر از تولید انبوه درنیاورده، از بسیاری از خودروهای پرتیراژ محبوب تر است. البته ما انتظار داشتیم مدل سایبر تراک از تسلا را هم به عنوان یک پیکاپ الکتریکی جنجالی در این فهرست ببینیم. همچنین شرکت ماسک موفق شده است دومین برند پرتکرار در جست‌وجوهای یوتیوب باشد و از این نظر، فقط از لامبورگینی یک پله پایین تر است. جالب این جاست که حجم جست‌وجوهای انجام شده برای نام تسلا نسبت به رتبه بعدی، که فراری در آن قرار می گیرد، دو برابر است!

اسب بخار

زمان ارسال پست: ۰۷ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.