اخبار و مطالب
7 روز گذشته
0

تست تصادف تویوتا لندکروزر جدید در ANCAP استرالیا

تست تصادف تویوتا لندکروزر جدید در ANCAP استرالیا

تست تصادف تویوتا لندکروزر مدل ۲۰۲۲ در آزمون‌های تصادف خودروهای جدید استرالیا یا به‌ شکل مخفف ANCAP موفق ظاهر شده است. تویوتا لندکروزر ۳۰۰ در این آزمایش‌ها ۸۹ درصد حفاظت از سرنشینان بزرگ‌سال، ۸۸ درصد حفاظت از کودکان و ۸۱ درصد محافظت از عابران پیاده و دوچرخه‌سواران را به ثبت رسانده و سیستم‌های ایمنی کلی خودرو هم رتبهٔ ۷۷ درصد را کسب کرده‌اند.

در کشور استرالیا و نیوزلند لندکروزر با مجموعه ای کامل از کیسه های هوا مثل ایربگ‌های جانبی برای محافظت از سر و سینه ارائه می‌شود. سیستم‌های ایمنی این خودرو هم شامل مواردی مثل ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ حرکت میان خطوط، هشدار خروج از خط و کروز کنترل تطبیقی خواهد بود.

آمریکایی ها از از این نعمت بی بهره هستند همچنین خود ما در ایران 🙂 . زیرا تویوتا لندکروزر جدید در ایالات‌ متحده عرضه نمی‌شود ولی برادر لوکس آن یعنی لکسوس LX600 در این کشور ارائه خواهد شد. این خودرو اشتراکات فراوانی با لندکروزر دارد و بنابراین باید عملکرد آن در آزمون‌های تصادف مشابه پسرعموی تویوتایی خود باشد.

نیروگاه پرقدرت این شاسی بلند یک موتور ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری مجهز به توربوشارژر دوگانه است که قدرتی معادل ۴۰۹ اسب بخار و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. همچنین لندکروزر جدید شتابگیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۶.۷ ثانیه را فراهم می‌کند که برای یک شاسی‌ بلند لوکس و بزرگ، کاملا مناسب اشت.

پدال

زمان ارسال پست: ۲۴ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۴ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.