اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

تخفیف‌ های فوق العاده خودرویی در جمعه سیاه !

تخفیف‌ های فوق العاده خودرویی در جمعه سیاه !

جمعه سیاه هفته گذشته، خیلی از افرادی که دنبال تخفیف های فوق العاده برای خرید لوازم منزل یا حتی خودرو بودند، یکی از بهترین روهای سال بود. ولی این روز برای کارکنان فروشگاه‌های مختلف قطعا روزی نفرت انگیز است. در این رویداد کمتر خبری از خودروساران لوکس بود اما این بار آن ها نیز دست به تخفیف شده اند. این شرایط ویژه خرید یا همان تخفیفات، با توجه به محل زندگی خریدار و پیشنهادهای خرید متفاوت می باشد. در ادامه برخی از تخفیف های خودروسازهای لوکس را مشاهده می کنید.

 

در آلمان می بینیم که شرکت بی ام‌ و (ب ام و) همه کراس اوورهای خود را با تخفیف ویژه یا پیشنهادهای لیزینگی خاص به مشتریان عرضه می‌ کند. تخفیف‌های اعمال شده برای این کراس اوورها بین ۲ تا ۲۵۰۰ دلار بوده و نرخ سود کمتر نیز برای شرایط لیزینگی (اقساطی) موجود است. نکته جالب این که اگر در زمان خرید بعضی از خودرو های بی ام‌ و، مشتری، مالک خودرویی از رقیب باشد، یک تخفیف جداگانه هزار دلاری هم به باقی تخفیفات اضافه خواهد شد.

حالا در طرف مقابل، رقیب دیرینه ب ام و، مرسدس بنز حضور دارد که تخفیفی ۱۵ هزار دلاری را برای مدل لوکس S کلاس ۲۰۱۹ آماده کرده که البته قیمت این خودرو هنوز هم زیاد است. محصولات دیگر بنز مانند کراس اوور GLC هم با نرخ سود کم و بازپرداخت درازمدت در دسترس قرار گرفته اند.

جمعه سیاه - بنز

آکورا یا همان زیر برند لوکس هوندا نیز در ژاپن طرح های لیزینگی تا حدکثر مبلغ ۹۲۰۰ دلار برای خرید مدل TLX 2020 و تخفیفی نقدی به میزان ۵ هزار دلار برای بعضی از مدل‌ های دیگر خود ارائه نموده است. برند لوکس تویوتا یعنی لکسوس هم اگرچه تخفیف نقدی در نظر نگرفته ولی همه خودروهای مدل ۲۰۱۹ خود را با اقساط ۵ ساله بدون سود آماده فروش کرد.

جمعه سیاه - آکورا

کمپانی جگوار از بریتانیا، سدان XF را به همراه تخفیف چشمگیر ۱۳ هزار دلاری و همچنین یک مشوق ۱۴۵۵۰ دلاری برای خرید لیزینگی آن ارائه می‌نماید. در مدل پایه اف تایپ هم اقساط ماهانه با مبلغ ۴۹۹ دلار در اختیار خریداران قرار گرفته است.

جمعه سیاه - جگوار

در کشور آمریکا نیز شرکت بیوک بیشتر از سایر شرکت های زادگاهش در جمعه سیاه خودنمایی می کند. مدل‌ های فول آپشن انکلیو ۲۰۱۹ را مشتریان می توانند با تخفیف قابل ملاحظه ۱۱ هزار دلاری خریداری کنند. علاوه بر این می توانند برای خرید انکور ۲۰۱۹ از میان شرایط اقساطی ۶ ساله بدون سود یا تخفیف ۲۲ درصدی خرید نقدی، یکی را انتخاب نمایند.

جمعه سیاه - بیوک

زمان ارسال پست: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۹ دسته بندی: اخبار, اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.