اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

رونمایی برابوس ۹۰۰ سوپر بلک؛ بنز GLS63 تیون شده

رونمایی برابوس 900 سوپر بلک؛ بنز GLS63 تیون شده

برابوس پس از چندین دهه با تیونینگ خودروهای مرسدس بنز آشنایی کامل دارد. آخرین پیشنهاد آن به شما برابوس ۹۰۰ سوپر بلک است که مرسدس بنز AMG GLS63 4Matic را به یک شاسی بلند قدرتمندتر تبدیل می‌کند.

بزرگترین ارتقا شامل افزایش حجم موتور ۸ سیلندر توئین توربو از ۴ به ۴.۴ لیتر می باشد. این کار به تولید ۸۸۸ اسب بخار قدرت (۶۶۲ کیلووات یا ۹۰۰ متریک اسب بخار) و ۷۷۴ پوند فوت (۱۰۵۰ نیوتن متر) گشتاور کمک می کند.

موتور مرسدس بنز GLS63 در حالت عادی دارای قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۲۷ پوند فوت (۸۵۰ نیوتن متر) است.

برابوس ۹۰۰ سوپر بلک می تواند در زمان ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت برسد. مرسدس بنز AMG GLS63 در ۴.۱ ثانیه به سرعت ۶۰ کیلومتر در ساعت و حداکثر سرعت آن ۲۷۸ کیلومتر در ساعت میرسد.

تغییرات موتور این کراس اوور فول سایز شامل افزایش حجم سیلندر، نصب پیستون های آهنگری شده و ارتقاء میله های اتصال است. میل لنگ billet فشار را افزایش می دهد. برابوس توربوهای جدید را با یک کمپرسور بزرگتر تطبیق داده و حداکثر فشار آن‌ها ۲۰.۳ psi (1.4 بار) است.

پمپ های سوخت پرفشار اطمینان حاصل می کنند که نیروگاه پرقدرت سوپر بلک بنزین کافی را دریافت می کند. گازهای خروجی از طریق لوله های اگزوز پایینی با قطر ۳.۰ اینچ خارج می شوند.

این شرکت همچنین طراحی GLS را تغییر داده و ورودی های هوا دارای پوشش فیبر کربنی در معرض دید هستند و نمای جلویی تهاجمی تری دارد. این SUV بر روی چرخ‌های ۲۴ اینچی Monoblock Z به رنگ مشکی و مطابق با بدنه خودرو سوار می‌شود.

تریم خاکستری سایه، جایگزین عناصر کرومی در مدل استاندارد شده است. یک ماژول کنترل سفارشی هم برای سیستم تعلیق بادی، ارتفاع استاندارد سواری را نزدیک به یک اینچ کاهش می دهد.

برابوس زیبایی تاریک را برای فضای داخلی با ترکیبی از چرم مشکی و آلکانترا کابین حفظ می کند. این تریم ترکیبی از فیبر کربن و عناصر خاکستری سایه مات دارد.

اگر یک برابوس ۹۰۰ سوپربلک می خواهید، قیمت آن از ۴۰۷۹۸۶ دلار (۳۷۰۵۵۰ یورو) شروع می شود. برای مقایسه، قیمت یک AMG GLS63 2023 از ۱۴۰۱۵۰ دلار در ایالات متحده آمریکا شروع می شود.

منبع: برابوس

زمان ارسال پست: ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷ دسته بندی: اخبار خارجی, تیونینگ, معرفی خودرو خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.