اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

لیست ۳۲ بازیکن فوتبال که حواله واردات خودرو گرفتند

لیست 32 بازیکن فوتبال که حواله واردات خودرو گرفتند

در چند روز‌ گذشته سند حواله واردات خودروی لوکس خارجی چند بازیکن تیم ملی فوتبال در رسانه‌ها منتشر گردید. حالا، اما لیست دقیق بازیکنانی که این حواله را به عنوان پاداش از دولت دریافت کرده‌اند در اختیار روزنامه فرهیختگان قرار گرفته است.

بدون صرفاً نادیده گرفتن، چند نکته بسیار مهم وجود دارد که باید به آن‌ها توجه نمود. پاداش پرداختی به بازیکنان برای صعود به جام جهانی اصلاً چیز غریب و عجیبی نیست و آن‌ها حق داشتند که دولت، طبق وعده‌ای که داده بود، این امکان را برای آن‌ها فراهم کند. با این حال، مکانیزم ارائه حواله‌های مربوط به پاداش باید به صورت کامل و شفاف توسط فدراسیون فوتبال روشن شود.

از جمله نکاتی که باید به آن‌ها توجه شود، این است که آیا این لیست به صورت سلیقه‌ای تهیه شده است یا بر اساس فرمول و قوانینی که برای بازیکنانی که پاداش را دریافت می‌کنند وجود دارد؟

به عنوان مثال، آیا بازیکنی که در لیست نهایی شصت درصد اردوهای منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی حضور داشته باشد، حتماً باید دریافت پاداش کند؟ یا آیا این لیست مربوط به بازیکنان حاضر در جام جهانی است؟

اگر ملاک انتخاب، نکته‌ی اصلی باشد، بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، رامین رضاییان و روزبه چشمی که در اردوهای مقدماتی حضور نداشتند و به دلیل قول حواله واردات خودرو از معاون اول رییس جمهور به پاداش صعود به جام جهانی دست یافتند، باید در این لیست نباشند.

نکته‌ی دیگر این است که آیا پاداش دراگان اسکوچیچ و دستیارانش که تیم ملی را به جام جهانی رساندند، پرداخت شده است یا خیر؟ و در پایان، برخی از مقامات و مدیران فدراسیون فوتبال این حواله را دریافت کرده‌اند، اما فدراسیون باید با انتشار اطلاعیه‌ای دقیق درباره تمام این موارد شفافیت ایجاد کند تا عموم مطلع شوند.

لیست بازیکنانی که حواله خودرو دریافت کرده‌اند :

مهدی طارمی، علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج صفی، سردار آزمون، وحید امیری، رامین رضاییان، علی کریمی، کریم انصاری فرد، سامان قدوس، مهدی قایدی، میلاد سرلک، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، سید مجید حسینی، علی قلی زاده، مهدی ترابی، ابوالفضل جلالی، سیاوش یزدانی، علیرضا جهانبخش، امیر عابدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، یاسین سلمانی، امید نورافکن، سید پیام نیازمند، احمدنوراللهی، روزبه چشمی و سید حسین حسینی.

زمان ارسال پست: ۰۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۲۴ دسته بندی: اخبار داخلی, واردات خودرو تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.