اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

اعلام مشخصات تویوتا CHR 2020

شرکت تویوتا تصمیم گرفته تا برای سال ۲۰۲۰ تغییراتی در کراس اور C-HR اعمال کرده و آن را بروز کند. تویوتا CHR در مدل ۲۰۲۰ با امکانات بیشتری وارد بازار می شود.

تغییرات ظاهری تویوتا C-HR 2020 شامل؛ جلو پنجره‌ی لانه زنبوری، چراغ‌ های طرح جدید جلو، سپر جلو و اسپویلر عقب جدید می باشند. چراغ‌ های مه شکن در این مدل نیز به دو طرف ورودی‌ های هوای جلو انتقال یافته اند.
در تیپ پایه LE تویوتا C-HR دارای رینگ‌های ۱۷ اینچی بوده ولی در تیپ بالاتر لیمیتد از رینگ‌های ۱۸ اینچی بهره می برد. همه تیپ‌های تویوتا CHR برای سال ۲۰۲۰ به چراغ‌ های اصلی LED به شکل استاندارد مجهز می شوند.
برای بدنه‌ی تویوتا C-HR جدید، ۵ رنگ‌ قابل انتخاب است؛ تویوتا همچنین در کنار این رنگ ها، دو رنگ خاص جدید به نام‌ های قرمز سوپرسونیک و نارنجی هات لاوا را به رنگ‌های قابل انتخاب اضافه کرده است. هر دوی این رنگ‌ها نیز با سقف مشکی رنگ‌ قابل انتخاب هستند. البته برای سقف آن در سال ۲۰۲۰ امکان انتخاب رنگ نقره‌ای نیز وجود دارد که در نسخه‌ی مشکی C-HR در دسترس خواهد بود.
داخل کابین C-HR فیس لیفت، سقف خاکستری دیده می شود که بنا به گفته‌ طراحان باعث انتقال حس جاداری به سرنشینان خواهد شد. صندلی‌ ها نیز به شکل یک آپشن با روکش چرم مشکی قابل انتخاب هستند. فول‌ ترین تیپ خودرو، XLE نام داشته و دارای روکش‌های صندلی مشکی با دوخت آبی است. امکانات دیگر قابل ذکر؛ اندروید اتو، سیستم آمازون الکسا و نمایشگر ۸ اینچی می باشند.

 

مشخصات فنی تویوتا CHR 2020

در قسمت مشخصات فنی C-HR تغییری نسبت به مدل ۲۰۱۹ وجود ندارد و این خودرو از همان پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۲ لیتری ۴ سیلندر بهره می برد که می تواند ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید نماید. این پیشرانه‌ به گیربکسی ضریب متغیر متصل خواهد شد که می‌تواند ۷ دنده را در حالت دستی در اختیار راننده بگذارد. مصرف سوخت تویوتا C-HR 2020 برای سطح شهر ۸.۷ لیتر، برای جاده ۷.۵ لیتر و به صورت میانگین نیز ۸.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است. قیمت پایه‌ تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ از ۲۶ هزار و ۳۵۰ دلار آغاز خواهد شد که در مقایسه با مدل فعلی آن ۱۵۰ دلار افزایش قیمت دارد.

زمان ارسال پست: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۰ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.