اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

اعلام برنده های قرعه کشی سایپا

اعلام برنده های قرعه کشی سایپا
مجید باقری قائم مقام مدیرعامل سایپا در فروش بیان کرد: در این طرح فروش فوق العاده ، تعداد ۱.۱ میلیون نفر ثبت نام نمودند که کمتر از ۸ درصد این افراد در صحت سنجی های انجام شده حذف شدند و نشان دهنده آن است که خریداران به قوانین اعلام شده پایبند بوده و صادقانه در خوداظهاری شرکت داشتند.

طبق گزارش موتور ۱، قائم مقام مدیرعامل سایپا با بیان این مطلب گفت: قرعه کشی بین یک میلیون نفر متقاضی خرید خودروهای سایپا انجام می گردد که بیانگر وجود یک خودرو به ازای هر ۱۰۰ نفر می باشد که البته این آماری کلی بوده و به صورت دقیق تر برای هر خودرو این آمار متفاوت خواهد بود.

وی ضمن اشاره به تحویل ۱۲۰ هزار خودرو به مشتریان این شرکت از ابتدای سال تاکنون خاطر نشان کرد: این آمار نشان می دهد که تحویل خودرو در سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه ۵۵ درصد افزایش یافته است.

باقری با بیان اینکه برنده های قرعه کشی ساعت ۱۳ دیروز اعلام شد، اظهار داشت: بلافاصله پس از اعلام اسامی برنده های قرعه کشی، از ساعت ۱۴ دیروز طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا را آغاز شده که خودروهای ساینا اس و شاهین در میان این مجموعه به عنوان محصولات جدید قرار دارند.

در ادامه با اشاره به عرضه شاهین در طرح پیش فروش یکساله بیان کرد: در این طرح فروش، تحویل خودروها از ۴ ماه تا یکسال بوده اما شاهین در زمستان سال جاری تحویل خریداران خواهد شد.

مجید باقری در آخر یادآور شد: در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا، ۴۰ هزار خودرو عرضه می گردد.

زمان ارسال پست: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۶ دسته بندی: اخبار داخلی, سایپا تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.