اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

معرفی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

معرفی آمیکو آسنا توربو اتوماتیک

صبح دیروز مدیرعامل شرکت آمیکو بعد از اعلام قیمت یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومانی برای آسنا توربو اتوماتیک از آغاز فروش و تحویل فوری این پیکاپ خبر داد.

مدیر عامل گروه صنعتی آمیکو با اشاره به اینکه بر اساس کارشناسی های انجام شده نهایتا قیمتی که برای آسنا توربو اتوماتیک در نظر گرفته شده یک میلیارد و ۳۶۸ میلیون تومان است، اعلام کرد: تحویل خودرو‌ به صورت فوری است و تنها ممکن است فرآیند شماره گذاری آن یک هفته تا ده روز به طول انجامد.

فداکار همچنین در ادامه با در خصوص دغدغه خدمات پس از فروش مشتریان تاکید کرد: معتقد هستیم که خدمات پس از فروش از خط تولید آغاز می شود. به همین دلیل آمیکو همواره تلاش می کند که از همان ابتدا بهرین کیفیت و محصول را ارائه دهد.

وی اضافه کرد: ضمن اینکه طی مدت اخیر برای فراهم آوردن شرایط بهتر برای ارائه خدمات مورد نیاز بجز نمایندگی های قبلی این مجموعه تعداد ۷ نمایندگی دیگر نیز به این مجموعه اضافه شده است و همچنین در حوزه خدمات پس از فروش نیز امداد

خودرو و یکسری نمایندگی خاص برای خدمات رسانی به این خودرو پیش بینی شده است هرچند تمامی نمایندگان آمیکو خدمات به محصولات آسنا را انجام خواهند داد.

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو همچنین اضافه کرد:از سال گذشته آمیکو برای ارائه خدمات با کیفیت تر، سریعتر و بهتر در راستای تکریم مشتری، شبکه امداد سیار خود را راه اندازی کرده و آن را نیز گسترش داده است. این مساله همچنان در دستور کار قرار دارد. تمام تلاش آمیکو این است که مشتری در بحث فروش و خدمات پس از فروش کمترین دغدغه را داشته باشد. تا جایی که ممکن است سعی می کنیم بسیاری از خدمات را در محل ارائه کنیم، چرا که مشتری این خودرو همانند خود آن ویژه هستند.

 

گارانتی آسنا توربو اتوماتیک

فداکار پیشتر نیز در خصوص گارانتی این محصول گفته بود: گارانتی آسنا توربو اتوماتیک ۲ سال و ۴۰ هزار کیلومتر است، اما اضافه کردن یک سال دیگر به مدت زمان گارانتی از دیگر برنامه هایی است که برای این محصول در نظر داریم.

آسنا توربو اتوماتیک در بخش های موتور و گیربکس نیز گارانتی ویژه دارد. به این معنی که این سعی داریم بخش ها رادر زمان گارانتی تعمیر نکنیم و تعویض کنیم.

وی همچنین درباره میزان ساخت داخل این محصول بیان کرد: در ساخت داخل آمیکو بسبار پیش رفته است. به طور مثال اکسل از جمله موارد داخلی سازی است که هر برندی وارد آن نمی شود. رینگ آسنا نیز با سرمایه گذاری آمیکو داخلی سازی شده است و امروز داخلی سازی آسنا به ٣٠ درصد رسیده است .

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو تصریح کرد: آسنا برای اولین بار در ایران خودروی با قفل دیفرانسیل تمام اتوماتیک عرضه کرد. این خودرو با توجه به مشخصات فنی وغیر از موتور ۴K2 میتسوبیشی و گیربکس پانچ فرانسوی، سورپرازهای دیگری نیز دارد که به موقع اعلام خواهد شد. آسنا اتوماتیک به دلیل قابلیت ها و امکاناتی که دارد، علاوه بر توانمندی های یک پیکاپ می تواند به دلیل اندازه کابین بزرگ تر از همه رقیبان، قابلیت های یک SUV را هم به مشتریان ارائه کند.

مشخصات فنی و امکانات آسنا توربو اتوماتیک

موتور آمیکو آسنا اتوماتیک، ۲.۴ لیتر حجم دارد که می تواند ۲۱۸ اسب بخار را با گشتاور ۳۲۰ نیوتن متری تولید کند. این موتور از سری MIVEC میتسوبیشی بوده و در رده ۴K2 این کمپانی قرار می گیرد. با توجه به فناوری توربو شارژر دیگر قرار نیست در آسنا اتوماتیک از سیستم سوخت گاز طبیعی استفاده شود. توان این پیشرانه در پیکاپ جدید آمیکو از طریق یک جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک (شش دنده جلو + یک دنده عقب) به چرخ های عقب و جلو می رسد. حالت برفی، تیپ ترونیک و… در این جعبه دنده اتوماتیک وجود دارد. این جعبه دنده به سفارش آمیکو ساخته شده و تامین آن بر عهده کمپانی ” پانچ ” شعبه فرانسه است.

آسنا اتوماتیک قرار است تا با امکاناتی مانند دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، رهیاب ماهواره ای، سنسور پارک و دوربین عقب، کروز کنترل، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تنظیم الکتریکی وضعیت انتقال قدرت به چرخ ها و… به بازار بیاید. همچنین در نمونه های سفارشی و محدود این پیکاپ امکاناتی مانند دوربین جلو، آینه های تاشو برقی، نورپردازی کابین، سنسور پارک جلو و… نیز دیده می شود.

 

منبع : اسب بخار

زمان ارسال پست: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۶ دسته بندی: معرفی خودرو مونتاژ تگ ها: , , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.