اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

لیست خودروهای دوگانه سوز در ایران

لیست خودروهای دوگانه سوز در ایران

با وضعیت فعلی قیمت بنزین و سهمیه بندی آن، میزان درخواست مردم برای گازسوز کردن خودروهای خود و همچنین خرید و فروش خودروهای دوگانه سوز رو به افزایش است. در ادامه اسامی خودروهای گازسوز داخل کشور را برای شما آماده کرده ایم.

 

وانت آریسان دوگانه سوز

وانت آریسان دوگانه سوز

وانت آریسان گاز سوز ایران خودرو از یک موتور پایه گاز سوز با حجم ۱۷۰۰ سی سی استفاده می کند که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۵ دنده دستی به چرخهای عقب منتقل میکند. قدرت موتور این موتور در حالت بنزین سوز ۸۶ اسب بخار و در حالت گازسوز ۷۳ اسب بخار می باشد، همچنین میزان گشتاور آن در حالت بنزینی ۱۴۰ نیوتن متر و درحالت گازسوز ۱۲۸ نیوتن متر است.

 

پراید ۱۳۱ دوگانه سوز

پراید 131 دوگانه سوز

این خودرو سایپا از موتوری پایه گاز سوز با حجم ۱۳۲۳ سی سی بهره میبرد که توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیروی خود را به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور آن در حالت بنزینی ۷۱ اسب بخار و در حالت گاز ۶۳ اسب بخار بوده، همچنین گشتاور در حالت بنزین ۱۰۸ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۰۳ نیوتن متر می باشد.

 

پراید ۱۳۲ دوگانه سوز

پراید 132 دوگانه سوز

سایپا ۱۳۲ از موتوری پایه گاز سوز با حجم ۱۳۲۳ سی سی بهره میبرد که توسط یک گیربکس ۵ سرعته دستی نیروی خود را به چرخهای جلو منتقل میکند. قدرت موتور آن در حالت بنزینی ۷۱ اسب بخار و در حالت گاز ۶۵ اسب بخار بوده، همچنین گشتاور در حالت بنزین ۱۰۸ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۰۶ نیوتن متر می باشد.

 

نیسان پیکاپ دوگانه سوز

 

سمند LX EF7 دوگانه سوز

سمند LX EF7 دوگانه سوز

سمند EF7 گاز سوز دارای موتور پایه گاز سوز به حجم ۱۶۴۵ سی سی می باشد که نیروی خود را توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال میدهد. قدرت موتور این خودرو در حالت بنزین، ۱۱۳ اسب بخار و در حالت گاز ۱۰۰ اسب بخار است. گشتاور آن نیز در حالت بنزین سوز ۱۵۵ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۳۶ نیوتن متر می باشد.

 

کاپرا دو کابین دوگانه سوز

 

پژو پارس دوگانه سوز

پژو پارس دوگانه سوز

پارس گاز سوز دارای موتور پایه گاز سوز به حجم ۱۷۶۱ سی سی می باشد که نیروی خود را توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال میدهد. قدرت موتور این خودرو در حالت بنزین، ۱۰۰ اسب بخار و در حالت گاز ۸۳ اسب بخار است. گشتاور آن نیز در حالت بنزین سوز ۱۵۳ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۳۵ نیوتن متر می باشد.

 

پژو روآ دوگانه سوز

 

تیبا دوگانه سوز

تیبا دوگانه سوز

تیبا گاز سوز موتوری پایه گاز سوز به حجم ۱۵۰۳ سی سی دارد که نیروی خود را توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال میدهد. قدرت موتور این خودرو در حالت بنزین، ۸۷ اسب بخار و در حالت گاز ۸۰ اسب بخار است. گشتاور آن نیز در حالت بنزین سوز ۱۲۸ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۲۶ نیوتن متر می باشد.

 

پژو آردی دوگانه سوز

 

پژو ۴۰۵ GLX دوگانه سوز

پژو 405 GLX دوگانه سوز

۴۰۵ GLX گاز سوز ایران خودرو موتوری پایه گاز سوز به حجم ۱۷۶۱ سی سی دارد که نیروی خود را توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخهای جلو انتقال میدهد. قدرت موتور این خودرو در حالت بنزین، ۱۰۰ اسب بخار و در حالت گاز ۸۳ اسب بخار است. گشتاور آن نیز در حالت بنزین سوز ۱۵۳ نیوتن متر و در حالت گازسوز ۱۲۶ نیوتن متر می باشد.

 

پیکان دوگانه سوز

 

وانت نیسان دوگانه سوز

وانت نیسان دوگانه سوز

وانت نیسان گاز سوز شرکت سایپا دارای موتور پایه گاز سوز به حجم ۲۴۰۰ سی سی می باشد که نیروی تولیدی خود با گیربکس ۴ دنده دستی به چرخهای عقب انتقال می دهد. قدرت موتور این خودرو در حالت بنزینی ۱۰۰ اسب بخار و در حالت گازسوز ۹۰ اسب بخار می باشد. میزان گشتاور آن هم در حالت بنزین سوز ۱۹۰ نیوتن متر و درحالت گاز، ۱۸۰ نیوتن متر است.

 

آمیکو دو کابین آسنا دوگانه سوز

آمیکو دو کابین آسنا

آمیکو دو کابین گاز سوز محصول شرکت آمیکو از یک موتور پایه گاز سوز ۲۳۷۸ سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ بهره میبرد که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۶ دنده دستی به چرخهای عقب و جلو منتقل میکند. قدرت موتور این خودرو ۱۴۳ اسب‌ بخار و گشتاور آن نیز ۲۱۰ نیوتن‌ متر می باشد.

زمان ارسال پست: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۲۵ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.