اخبار و مطالب
7 روز گذشته
3

جک j7 یا KMC J7 توسط کرمان موتور رونمایی شد + قیمت احتمالی

جک j7 یا KMC J7 توسط کرمان موتور رونمایی شد + قیمت احتمالی

خودروی جدید کی ام سی KMC J7 یا همان جک J7 توسط شرکت کرمان موتور رونمایی شد. بنا به گفته فیروزی مدیرعامل این شرکت، سدان مورد نظر در دسته خودروهای رده بالای بازار به رقابت خواهد پرداخت.

کلمه J7 نامی است که شرکت جک در بازارهای صادراتی‌ خود از آن بهره می برد ولی این خودرو در بازار چین تحت برند جید سول (سهول Sehol) با نام Sehol A5 عرضه می‌شود.

نسخه ای که کرمان موتور در خط مونتاژ خود استفاده کرده است، یک مدل جدیدتر از A5 بوده که در سال ۲۰۲۱ با نام A5 Plus رونمایی شد.

کی ام سی J7 در رده خودروهای سدان با شکل بدنه فست بک(درب صندوق و شیشه عقب یکپارچه) جای می گیرد.

 

مشخصات فنی KMC J7

KMC J7 از موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتر توربوشارژ با حداکثر قدرت ۱۷۲ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند که این نیرو توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه اتوماتیک به سمت محور جلو هدایت میشود.

جک j7 یا KMC J7 کرمان موتور

این خودرو دارای ابعادی به طول ۴۷۸۰ میلیمتر، عرض ۱۸۲۰ و ارتفاع ۱۴۹۲ میلیمیتر می باشد که یکی از بزرگترین سدان های بازار ایران با طراحی فست بک خواهد بود.

از لحاظ ایمنی، این محصول تست های ایمنی موسسه بیمه چین (C-IASI) را پاس نموده که طبق استانداردهایی مشابه با موسسه بزرگراه های آمریکا می باشد و البته آزمون هایی سخت گیرانه تر از تست های CNCAP را انجام میدهد.

 

قیمت KMC J7

نگاهی به قیمت این خودرو در بازار چین یعنی بین ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار و همچنین روش قیمت گذاری کرمان موتور برای دو خودروی قبلی KMC k7 و S5 نشان میدهد که احتمالا این محصول جدید در بازه قیمتی میان این دو خودرو وارد بازار خواهد شد و قیمتی بین ۱.۲ تا ۱.۳ میلیارد تومان برای آن میتوان متصور شد.

 

امکانات ایمنی و رفاهی

در قسمت تجهیزات ایمنی، جک J7 مجهز به سیستم هایی از جمله کنترل الکترونیکی پایداری ESP، ترمز کمکی هیدرولیکی HBA، کنترل کشش TCS، سیستم کمک به شروع حرکت در سربالایی HAC، ترمز اضطراری BOS، کنترل فشار باد تایر TPMS، اتوهلد و دوربین ۳۶۰ درجه می باشد.

همچنین از لحاظ امکانات رفاهی نیز در این خودرو مواردی مانند کروز کنترل، سنسور باران، ورود و استارت بدون کلید(دکمه ای)، نمایشگر ۷ اینچی آمپر(کلاستر)، نمایشگر لمسی ۱۰.۴ اینچی عمودی وسط کنسول، صندلی راننده برقی با گرمکن، تهویه مطبوع اتوماتیک و … دیده می شود.

جک j7 یا KMC J7 کرمان موتور

همچون محصولات سابق جک، طراحی جی ۷ نیز در استودیو طراحی جک در ایتالیا انجام شده و افراد معروف مانند دنیل کالیونه (طراح بخش خارجی و طراح سابق آلفارومئو) و جیان‌کارلو کنسیلیو (طراح بخش داخلی و طراح سابق لانچیا و مازراتی) رهبری گروه طراحی این خودرو را بر عهده داشته اند.

پس قرار است تا دستپخت تلفیقی طراحان ایتالیایی با طعم چینی را در بازار ایران به عنوان یک خودرویی رده متوسط امتحان کنیم.

زمان ارسال پست: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۴ دسته بندی: اخبار کرمان موتور, معرفی خودرو خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.