اخبار و مطالب
7 روز گذشته
5

تجربه سواری با تسلا سایبر تراک

تجربه سواری با تسلا سایبر تراک

زمانی که به خودروی جدید تسلا سایبر تراک نزدیک می شوید اندازه آن شما را غافلگیر می کند. این یک وانت بزرگ است ولی بزرگی ابعاد آن مانند تصوراتی که از وانت های قدیمی دارید نمی باشد. خطوط تیز بدنه سایبر تراک باعث جلب کردن توجهات به سمت آن می‌گردد اما عرض و تناسبات خودرو همراه با شکل عجیب آن موجب تعجب خواهد شد.

فولاد ضد زنگ و فاقد رنگ بدنه، طرحی زیبا داشته و یک اشاره‌ اکید به آینده می باشد. با نگاه به ظاهر وانت برقی تسلا به یاد خودروی دلورین دی‌ام‌سی-۱۲ خواهید افتاد که از ستاره‌ های گذشته سینما بوده است. براساس گفته کارکنان شرکت تسلا، شما به راحتی می‌توانید تمام خودرو را با پشم و سیم بشویید.

با اینکه پیکاپ برقی تسلا سایبر تراک جا برای ۶ نفر بزرگسال دارد ولی ۴ نفر از ما برای نشستن داخل آن دعوت شدیم. ما نیز صندلی سرنشین جلو را برای نشستن انتخاب کردیم. تمام افراد داخل خودرو، بالغ بودند ولی باز هم فضای کافی و زیادی برای شانه‌ در جلو و عقب وجود داشت. با نشستن فردی بالغ و قدبلند در صندلی‌ های جلو، فضای زانوی برای سرنشینان عقب کافی به نظر می رسد. همچنین سقف تیز و گوشه‌ دار آن فضای سر مناسبی را در اختیار می گذارد.

خیلی ها منتظر تست و سواری این وانت بودند، اما راننده به حرکت را به آرامی شروع کرد و صدای کم موتورهای برقی هم شنیده می شد.

عقب سایبر تراک

صفحه لمسی ۱۷ اینچی توسط راننده به ما و بقیه سرنشین های خودرو معرفی شد و مانند نمایشگر داخل تسلا مدل ۳ شفاف بوده و بسیار کاربردی می باشد. داشبورد آن نیز براساس چشمان ما حس لوکس‌ تری نسبت به داشبورد پلاستیکی در مدل ۳ دارد.

کابین سایبر تراک

کابین سایبر تراک

یک پنل دیجیتالی دیگری بالای داشبورد دیده می شود که عملکردی مانند آینه دید عقب دارد و با کیفیت بالایی در نمایش فضای پشت خودرو نشان می‌ دهد.

بعد از کمی رانندگی آرام، راننده به‌ شکل ناگهانی و یکباره پدال گاز را فشار داد و ما سریعا داخل صندلی‌ ها فرو رفتیم. این چنین شتاب گیری در یک وانت با این ابعاد بزرگ مقداری جذای و عجیب جلوه کرد.

پیکاپ برقی سایبر تراک مانند بقیه محصولات تسلا سریع بوده و با عبور از یک پیچ تند هم با حس نکردن تکانی در بدنه، تحت تأثیر عملکرد آن قرار گرفتیم.

 

زمان ارسال پست: ۰۸ آذر ۱۳۹۸ | ۲۱:۰۱ دسته بندی: بررسی خودرو خارجی تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.