اخبار و مطالب
7 روز گذشته
4

قویترین خودروی دنده ای دنیا، هنسی ونوم F5-M

قویترین خودروی دنده ای دنیا، هنسی ونوم F5-M

جدیدترین نسخه از هنسی ونو F5 رودستر در اینجا ارائه شده است و با یک گیربکس ۶ سرعته دستی دریچه‌ای عرضه می‌شود. هنسی ونوم F5-M اینجاست و افزودن گیربکس جدید توسط شرکت باعث شد تا فضای داخلی را برای سازگاری با سخت افزار جدید تغییر دهند. همچنین برخی از پیشرفت های آیرودینامیکی را ایجاد کرد.

کنسول مرکزی به روز شده دارای دریچه های هوای افقی به جای دریچه های عمودی است و هنسی مجبور شد کنترل های تهویه مطبوع را دوباره طراحی کند. F5-M همچنین دارای کلیدهای ضامن جدید و الهام گرفته از جت جنگنده برای پنجره ها است که در پشت درب شیفت آلومینیومی و شیفتر فیبر کربنی قرار دارند.

در نمای بیرون، هنسی ونوم F5-M یک باله پشتی ۵۵.۰ اینچی دارد که از سقف تا عرشه عقب امتداد دارد. هر F5-M دارای رنگی سفارشی است که فیبر کربن در معرض دید را با رنگ های سفارشی انتخابی مشتری جفت می کند که هنسی پس از انتخاب آن را از پیکربندی خود حذف می کند.

یکی از چیزهایی که تغییر نکرده موتور است. موتور ۸ سیلندر تویین توربوشارژر ۶.۶ لیتری بوده و هنوز ۱۸۱۷ اسب بخار قدرت در ونوم F5 دارد که برای شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۳ ثانیه و حداکثر سرعت ۴۹۷ کیلومتر در ساعت خوب است.

با این حال، اگر امیدوار بودید که یکی از آنها را به دست آورید، خبر بدی داریم. هنسی قبلاً هر ۱۲ دستگاه F5-M رودستر را فروخته است که قیمت هر کدام از ۲.۶۵ میلیون دلار شروع می شود. آنها بخشی از مجموعه کامل و ۳۰ عددی ونوم F5 رودستر خواهند بود.

زمان ارسال پست: ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۰ دسته بندی: اخبار تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.