اخبار و مطالب
7 روز گذشته
6

شرایط فروش راین R3 / اردیبهشت ۱۴۰۲

شرایط فروش راین R3 / آبان 1401

به روزرسانی اردیبهشت ۱۴۰۲: شرکت عرضه و مونتاژکننده این خودرو اعلام کرده با توجه به تغییرات نرخ ارز و تورم، قیمت جدید راین R3 از تاریخ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر می باشد.

قیمت اسفند ۱۴۰۱ قیمت اردیبهشت ۱۴۰۲
راین R3 ۵۷۹.۰۰۰.۰۰۰ ۶۹۵.۰۰۰.۰۰۰

به روزرسانی اسفند ۱۴۰۱: اولین شرایط فروش نقدی راین R3 توسط شرکت خودروسازان راین به روش اینترنتی اعلام شده و قرار است از یکم اسفند ۱۴۰۱ عرضه این خودرو آغاز گردد.

قیمت قطعی و جدید راین R3 توسط شرکت راین خودرو از ۴۴۹ میلیون به ۵۷۹ میلیون تومان افزایش یافته است. تحویل این هاچبک کراس ۳۰ روزه بوده و در رنگ های سفید، مشکی، نقره ای، خاکستری و قرمز به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین در کنار این طرح فروش، یک کارت طلایی ۱۰ میلیون تومانی هم به مشتریان R3 ارائه می شود و گارانتی ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر هم برای این هاچ بک اقتصادی در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش راین R3 / اسفند 1401

راین R3 یک هاچ بک کراس محسوب شده و در جایگاه یک خودروی اقتصادی قرار می گیرد. این ماشین ارزان ترین خودروی اتوماتیک در بخش خصوصی بوده و از نظر توانایی فنی باز هم در جایگاه یک خودروی اقتصادی ظاهر میشود. R3 به موتور ۴ سیلندر ۱.۳ لیتری ۱۶ سوپاپ تنفس طبیعی و VVT مجهز می باشد که ۹۰ اسب بخار قدرت همراه با گشتاور ۱۱۶ نیوتن متر تولید می کند.

گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی جاتکو قدرت موتور را به چرخ های جلوی هاچبک R3 منتقل میکند. این خودرو وزنی ۱۰۶۰ کیلوگرمی داشته و با این موتور کم توان می تواند به حداکثر سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. مخزن سوخت R3 نزدیک به ۴۱ لیتر حجم دارد و مصرف سوخت آن در حالت نرمال حدود ۷.۱ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می باشد.

راین R3 در بخش امکانات رفاهی و ایمنی در جایگاهی نسبتا قابل قبولی قرار دارد. فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، سنسور باد تایرها، سانروف برقی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر ۹ اینچی لمسی اندروید، دو عدد کیسه هوا، تهویه دستی الکتریکی و… از جمله امکانات این خودرو به شمار میرود.

 

زمان ارسال پست: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۰۸:۵۲ دسته بندی: خودروسازان راین تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
مرتضی گفت:

سلام من این ماشین رو دارم اولین مشکلی که برام پیش اومد این بود وسط خیابون چهار چرخ قفل کرد که به نظر می رسه مشکل اساسی داره بعدش سانروف باز موند و بسته نشد هنوز هم درست نشده جالب تر اینکه یکی از دوستام که از خودرو سر رشته داشت بهم گفت این ماشین مشکل رنگ داره قراره ببرمش کارشناسی رنگ چراغ درش هم که همش روشنه و همش صدای بوق میده چرخا همش باد کم می‌کنه و چراغ کم بودن باد همش روشنه بردم کارواش داخلش آب اومد خاموش کردم باطری تموم شد هنوز دوهفته نشده تیغه برف پاکن ها خشکه صدا می ده زیر ماشین اصلا رام نداره مصرف ماشین خیلی بالاست دنده ها قاطی می‌کنه و دیگه چی بگم نخرید می‌خوام برم پس بدم فاجعه هست این ماشین

با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.