اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

۵ برابر شدن جریمه ورود به طرح ترافیک

۵ برابر شدن جریمه ورود به طرح ترافیک

براساس گزارش وب سایت خبری موتور ۱ به نقل از خبرآنلاین،‌ طبق این مصوبه جدید و بند ۱۲۶، مبلغ جریمه تردد غیرمجاز وسایل نقلیه در محدوده‌های ممنوع از جمله طرح ترافیک مصوب شده در شورای عالی هماهنگی ترافیک تمام شهرهای کشور و شورای هماهنگی ترافیک استان‌ها که به صورت موقتی از سوی پلیس راهور ممنوع اعلام می‌شود، مبلغ یک میلیون ریال می باشد.

با توجه به توضیحات بالا، مبلغ جریمه ورود به منطقه طرح ترافیک از اول اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از ۲۰ هزار به ۱۰۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

با پیشنهاد وزارت کشور، هیئت وزیران در جلسه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ و به استناد قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، نام ها و جریمه‌های تخلفات مرتبط با حمل و نقل و عبور و مرور در تمام نقاط کشور و مناطق آزاد تجاری – صنعتی را اصلاح نمود.

برای تخلف آلودگی صوتی، مسئله هوای پاک و تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار تولیدی از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه و شبیه آن، در شهرهای بزرگ، مراکز استان‌ها و مناطق آزاد، سایر شهرها و روستاها و راه های روستایی، دفعه اول مبلغ یک میلیون ریال، دفعه دوم دو میلیون ریال و مرتبه سوم سه میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شده است.

 

جریمه‌ های تخلفات رانندگی

 

جریمه‌ های رانندگی

زمان ارسال پست: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۶ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.