اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

پربازدیدترین خودروها در یوتیوب

در چند روز گذشته لیست جالبی از محبوب‌ترین و پربازدیدترین خودروها در یوتیوب منتشر شده و سایت LeaseFetcher نگاهی عمیق به داده‌های مرتبط با خودرو در این پلتفرم داشته و واژه‌های جست‌ و جوی معمول برای خودروهای گوناگون طی یک ماه اخیر را بررسی کرده تا و تعداد بازدید ویدئوها را جمع کرده تا این لیست شکل گیرد.

 

رتبه اول با ۱.۰۸ میلیارد بازدید و اختلاف قابل توجه از شرکت کننده دوم در اختیار لامبورگینی اونتادور معروف و جذاب قرار گرفته است، خودرویی که گرچه از سن معرفی آن چندین سال گذشته اما جذابیت ظاهری، عملکرد، شخصیت و مشخصات فنی این سوپراسپرت هنوز هم طرفداران زیادی در دنیای خودرو دارد.

اونتادور سال ۲۰۱۱ وارد بازار شد و با طراحی جذاب و موتور پرقدرت خود همه مجذوب خود کرد. موتور این خودرو یک نمونه ۱۲ سیلندر وی شکل با حجم ۶.۵ لیتر با تنفس طبیعی می باشد که توانایی تولید ۶۹۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و با وزنی ۱۵۷۵ کیلوگرمی و سیستم چهار چرخ محرک، شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۲.۹ ثانیه را ثبت می کند.

قیمت یک نمونه ۲۰۱۲ از اونتادور در آمریکا با کارکرد ۴۰ هزار کیلومتر، مبلغی حدود ۲۲۰ هزار دلار است که با حساب دلار ۲۶ هزار تومانی، بهای این خودرو به پول ایران؛ ۵.۷ میلیارد تومان می شود ! با دلار ۴۲۰۰ هم قیمت این سوپراسپرت جذاب، ۹۲۴ میلیون تومان خواهد بود، یعنی قیمتی کمتر از کراس اوور چینی تیگو ۷ در ایران …

۲۴ خودرو دیگر این رتبه بندی را هم در تصاویر پایین می توانید مشاهده کنید.

 

لامبورگینی اونتادور

 

پربازدیدترین و محبوب ترین خودروها در یوتیوب

پربازدیدترین و محبوب ترین خودروها در یوتیوب

زمان ارسال پست: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸ دسته بندی: اخبار خارجی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.