اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

هیوندای لافستا الکتریکی رونمایی شد

هیوندای لافستا الکتریکی

شرکت خودروسازی کره ای در نمایشگاه بین المللی پکن سال ۲۰۱۸ از مدلی جدید به نام هیوندای لافستا رونمایی کرد که برای عرضه در بازار چین آماده شده است.

خودرو برقی مورد نظر در شکل ظاهر خود شباهت زیادی به مدل اصلی بنزینی لافستا دارد، ولی همانطور که نظاره گر هستید در مدل الکتریکی، تغییراتی وجود دارد که از این تغییرات می توان به کوچک شدن مجرای ورود هوای جلو خودرو اشاره کرد و باعث ایرودینامیک بهتر و در نتیجه مصرف انرژی کمتر می شود.

در قسمت قوای محرکه، مدل بنزینی و اصلی هیوندای لافستا، توسط شرکت سازنده به موتور چهار سیلندر ۱.۶ لیتری GDI توربوشارژر مجهز شده است که توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار قدرت و حدود ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. نیروی تولیدی توسط یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه دریافت شده و به سمت چرخ ها ارسال می‌گردد.

کابین هیوندای لافستا الکتریکی

کابین هیوندای لافستا الکتریکی

با این حال در نسخه الکتریکی هیوندای لافستا ، کمپانی سازنده آن پک باتری ۵۶.۵ کیلووات ساعتی را در این خودرو جایگزین موتور چهار سیلندر بنزینی نموده که می تواند انرژی مورد نیاز موتور الکتریکی آن برای تولید ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور را تامین کند. با کمک این مجموعه باتری، هیوندای ادعا می کند که با یکبار شارژ کامل باتری ها، لافستا برقی خواهد توانست به حداکثر برد حرکتی ۴۹۰ کیلومتر دست یابد.

هیوندای لافستا الکتریکی

زمان ارسال پست: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۴ دسته بندی: معرفی خودرو خارجی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.