اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

مشخصات تیپ‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک

مشخصات تیپ‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک

تمام تیپ های دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور ای اف۷ توربوشارژر ۱.۷ لیتر با ۱۵۰ اسب بخار قدرت و دارای استانداردهای آلایندگی یورو ۵ بهرمند می برند و گیربکس تمام مدل ها نیز از نوع اتوماتیک ۶ سرعته خواهد بود. نمای ظاهری این خودرو در مدل های مختلف تغییرات زیادی به خود ندیده و بیشتر تفاوت ها در محدوده تنوع آپشن های نصب شده در دنا پلاس توربو اتوماتیک خواهد بود.

 

تیپ L1

در این نسخه دنا پلاس توربو اتومات که مدل L1 نامیده می شود با اینکه تحت عنوان مدل پایه ذکر شده ولی از امکانات مناسبی برخوردار می باشد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک از یک گیربکس ۶ سرعته DAE برخوردار بوده و این جعبه دنده برای اولین بار روی این خودرو نصب می شود و محصولات دیگر و جدید ایران خودرو نیز از همین گیربکس استفاده خواهند نمود.

از تفاوت‌ های مهم این خودرو نسبت به دنا پلاس معمولی علاوه ‌بر جعبه‌ دنده اتوماتیک، اضافه شدن یک آپشن کاربردی به عنوان فرمان کمکی برقی (EPS) بوده که با اضافه شدن آن کیفیت و راحتی در رانندگی افزایش می یابد.

از امکانات دیگر تیپ پایه دنا پلاس جدید تیپ L1 می توان به سنسو دنده عقب، صندلی راننده ۲ حرکته برقی همراه با ۴ حرکت دستی و سیستم مالتی مدیا ۷ اینچی لمسی اشاره نمود.

تیپ L1 دنا پلاس توربو اتوماتیک

تیپ L2

نسخه دیگر دنا پلاس جدید که بر روی خط تولید ایران خودرو خواهد رفت ، L2 نام دارد که سطح امکاناتی بیشتری از مدل پایه خواهد داشت.

آن گونه که شرکت سازنده اعلام کرده است تفاوت این مدل با مدل پایه شامل اضافه شدن آپشن هایی مانند دوربین عقب، ترمز عقب دیسکی، ایربگ های جانبی، صندلی راننده ۶ حالته برقی به همراه ۲ حرکته دستی و کروز کنترل می باشد.

همچنین سیستم نشاندهنده فشاد باد تایر، سانروف، شیشه دودی، روکش صندلی چرم و پارچه و صندلی سرنشین با ۴ حرکته برقی به همراه ۴ حرکت دستی از دیگر تفاوت های مدل پایه L1 با مدل L2 است.

تیپ L2 دنا پلاس توربو اتوماتیک

 

تیپ L3

در پایان، فول ترین نسخه تولیدی این ماشین نسبتا داخلی، مدل L3 است که آن را می توان مجهزترین مدل دنا پلاس توربو دانست که نسبت به مدل L2 امکانات بیشتری همچون سیستم ورود بدون کلید همراه با استارت دکمه ای (کیلس- استارتر)، صندلی راننده ۱۰ حرکته برقی، تزئینات داخلی لوکس، مالتی مدیا ۱۰ اینچی لمسی، سنسور نور و باران، صندلی سرنشین ۶ حرکته برقی و ۱۰ حرکته دستی ، زیر پایی ۳ بعدی، سنسور نور و باران و اسپویلر یا بال عقب را داراست.

دنا پلاس توربو اتوماتیک اولین خودروی تولیدی ایران خودرو خواهد بود که به گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته مجهز می شود و آنطور هم که معاون ایران خودرو عنوان کرده این گیربکس با ۶۰ درصد داخلی سازی در ایران به مرحله تولید می رسد.

تیپ L3 دنا پلاس توربو اتوماتیک

زمان ارسال پست: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۶ دسته بندی: اخبار داخلی, ایران خودرو تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.