اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

مسابقه درگ تویوتا سوپرا با موستانگ بولیت ؛ رقابتی جذاب

مسابقه درگ تویوتا سوپرا با موستانگ بولیت

کوپه عضلانی فورد موستانگ GT از جمله مشهورترین شرکت کنندگان حال حاضر در مسابقات درگ بوده ولی این بار مدل خاص بولیت آماده رقابت با تویوتا سوپرا جدید شده است.

در صورت آشنا بودن این درگ برای شما، حق دارید چون چند ماه قبل هم همین مجله خودرویی موستانگ GT را مقابل تویوتا و ب ام و Z4 جدید قرار داده بود. در آن مسابقه، موستانگ شرکت کننده از نوع GT بود که یک مسابقه‌ با نتیجه نزدیک را بوجود آورد به صورتی که مسافت ۴۰۰ متر را در ۱۳.۱۶ ثانیه طی نمود. رکورد سوپرا و Z4 هم برای آن رقابت به ترتیب ۱۲.۸۳ و ۱۳.۰۲ ثانیه ثبت شد.

در این مسابقه موستانگ بولیت با موتور ۸ سیلندر ۵ لیتر تنفس طبیعی خود می تواند ۴۷۸ اسب قدرت (۲۰ واحد بیشتر از موستانگ GT) و ۵۶۹ نیوتن متر گشتاور تولید کند. تویوتا سوپرا نیز از موتور ۶ سیلندر ۳ لیتر توربو ساخت بی ام و استفاده می کند که توانایی تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت و ۴۹۵ نیوتن متر گشتاور را دارد. هر دو دیفرانسیل عقب بوده و البته کوپه شرقی با وزن ۱۵۴۰ کیلوگرمی خود سبک‌تر از موستانگ با وزن ۱۶۹۳ کیلوگرم است.

گیربکس اتوماتیک تویوتا تعویض‌ های سریعتری دارد ولی گیربکس سنتی و دستی موستانگ بولیت در برابر آن چندان بهینه عمل نکرده و به این موضوع هم کلاچی کند باعث می‌شود. البته نتیجه معلوم نیست و بهتر است که خودتان این درگ جذاب را تماشا کنید.

 

 

زمان ارسال پست: ۲۰ دی ۱۳۹۸ | ۱۹:۴۵ دسته بندی: درگ تگ ها: , , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.