اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

مسابقه درگ تسلا S پرفورمنس و لامبورگینی اونتادور S رودستر

مسابقه درگ تسلا S پرفورمنس و لامبورگینی اونتادور S رودستر

مجله آنلاین Carwow که بیشتر افراد مخاطب خودرو آن را با انواع مسابقه درگ هیجان انگیز می شناسند، برای بار چندم به سراغ تسلا مدل S پرفورمنس رفته و این دفعه آن را در مقابل لامبورگینی اونتادور S رودستر قرار داده است. نکته ای که این رقابت را جذاب تر می کند، این است که مدل S پرفورمنس حاضر در آن، نسخه آپدیت شده تسلا بوده و به همین دلیل فاکتورهایی مانند قدرت، شتاب و عملکرد آن بهتر از هر زمان دیگری می باشد.

نیروگاه پرقدرت و جذاب لامبورگینی اونتادور S رودستر یک موتور ۶.۵ لیتری ۱۲ سیلندر V شکل است که در نسخه S توانایی تولید ۷۴۰ اسب بخار قدرت و ۶۹۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و این نیرو به کمک گیربکس ۷ سرعته خودکار در هر چهار چرخ (چهار چرخ محرک) توزیع می شود. برای خرید این سوپراسپرت ۱۶۲۵ کیلوگرمی باید ۲۷۱.۱ هزار پوند پرداخت کنید.

در سمت دیگر این درگ تسلا مدل S نسخه پرفورمنس حاضر شده که نیروی مورد نیاز خود را توسط دو موتور الکتریکی تامین می کند، یکی عقب و یکی در جلو خودرو. این دو پیشرانه مجموعا ۸۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنند. با وجود قوای محرکه قوی تر نسبت به رقیب ایتالیایی، مدل S پرفورمنس با ۲۲۴۱ کیلوگرم وزن، از همبازی خود بسیار سنگین تر است. این سوپر سدان برقی با قیمت ۹۳.۲ هزار پوند در انگلستان به فروش می رسد.

 

زمان ارسال پست: ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۸ دسته بندی: درگ تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.