اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

قیمت کراس اوور جدید SWM G01 توسط سیف خودرو اعلام شد

براساس اطلاعات منتشر شده، قیمت مصوب SWM G01 توسط شرکت سیف خودرو ۳۷۵ میلیون تومان اعلام شده است که این قیمت برای نمونه عادی ۰۱ بوده و هنوز بهایی برای نسخه SWM G01 F منتشر نشده است.

طبق مدارک موجود مشخص شد که دارندگان حواله های ۱۲۵ میلیون تومانی کراس اوور بیسو T5 با در نظر گرفتن میزان سود مشارکت و تاخیر می توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۶ میلیون و ۶۴۳ هزار تومان، کراس اوور جدید را دریافت نمایند. با توجه به زمان مقرر برای تحویل این خودرو و بنابر قواعد فروش خودرو و تکمیل وجه، شرکت سیف خودرو بایستی در چند هفته آینده اولین سری از این خودرو جدید را به مشتریانش تحویل دهد.

براساس اطلاعات درز کرده، مدل G01 و G01 F از لحاظ فنی و امکانات رفاهی و ایمنی با هم تفاوت خاصی ندارند و فقط در مورد تریم داخلی و طراحی با یکدیگر متمایز هستند. همچنین می توان نسخه G01 F را با تریم داخلی G01 معمولی نیز سفارش داد.

"<yoastmark

این دو کراس اوور شرکت چینی SWM در رده کراس اوورهای متوسط قرار دارند و مجهز به موتور ۱.۵ لیتر توربوشارژر با ۱۵۶ اسب بخار قدرت با ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور هستند. توسط جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک توان این موتور به چرخ های جلوی SWM G01 و ۰۱ F منتقل می شود.

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی هر دو تیپ مجهز به سقف پانورامیک، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F)، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن، استارت دکمه‌ ای، سنسور باد لاستیک، چراغ روزتاب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کنترل پایداری، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، انتخاب حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، رادار خطی و نقطه کور، سیستم تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ثبت وقایع رانندگی، نور پردازی داخلی، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی و… می باشند.

هم اکنون نیز نمونه های گذر موقت G01 F و G01 معمولی در جاده های کشور برای طی کردن مراحل تست فنی و استاندارد در حال آزمایش هستند.

 

زمان ارسال پست: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | ۲۰:۵۵ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.