اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

عرضه ۳ محصول جدید ایران خودرو در آینده نزدیک

عرضه 3 محصول جدید ایران خودرو در آینده نزدیک

نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو درباره وضعیت تولید در این شرکت گفت: ‌طبق برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته، تامین و تدارک مناسب قطعات، روند تولید ایران خودرو در حال رشد بوده و دنبال آن هستیم تا محصولات مستقیما از خط تولید تحویل مشتریان شوند.

حسن وفادار عنوان کرد:‌ به خاطر تعهد شرکت ایران خودرو نسبت به مردم و پاسخگویی به نیاز خریداران و بهبود شرایط زنجیره تامین، کامل کردن دستگاه های ناقص و شامل کسری قطعه، در اولویت این شرکت واقع شده است. براساس این تصمیم، تعداد ۱۰۳ هزار خودرو با کسری قطعه در خرداد ۱۳۹۸، در حال حاضر به مقدار کمتر از ۲۴ هزار خودرو رسیده که در دی ۱۳۹۸ تعداد آن ها به صفر خواهد رسید.

عضو هیات مدیره ایران خودرو ضمن اشاره به ۱۶ پروژه بزرگ تعیین شده به منظور بالا بردن سطح کیفیت خودروهای تولیدی، اظهار نمود: هم اکنون سطح کیفی محصولات شرکت ما از میانگین صنعت خودرو بالاتر می باشد. بهتر است بگوییم بیش از ۷۰ درصد محصولات ما در درجه کیفی ۳ ، ۴ و ۵ ستاره قرار گرفته اند.

 

خودروهای جدید

وفادار خبر عرضه خودروهای جدید از جمله رانا سال، دنا پلاس اتوماتیک و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک در آینده نزدیک را داد.

حسن وفادار ضمن اشاره به این موضوع که موفق شدن در بومی‌ سازی صنعت خودرو، مستلزم همکاری متناوب این صنعت با مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌ بنیان می باشد، بیان داشت: ‌مجموعا ۳ میز تخصصی برای تعمیق ساخت داخل به ابتکار نظر وزارت صنعت برگزار گردید، نزدیک به ۸۵ قطعه دارای فناوری بالا از خودروهای این شرکت به دست ۳۹ سازنده که باعث کاهش ارزبری سالانه ۱۲۷ میلیون یورو می شود، بومی سازی خواهد شد.

نایب رئیس هیات مدیره ایران خودرو درباره پروژه‌ های توسعه‌بخش ایران‌ خودرو افزود: ‌توسعه و ساخت یک پلتفرم جدید برای تولید گسترده خودروهای مختلف، توسعه پیشرانه هایی با تکنولوژی بالا به منظور کاهش آلایندگی، مصرف سوخت و همچنین ایجاد تنوع سوختی در بین محصولات در دستور کار این خودروساز قرار گرفته است.

زمان ارسال پست: ۰۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: , لینک خبر
مطالب مرتبط
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.