اخبار و مطالب
7 روز گذشته
2

شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو تنظیم بازار / مرداد ۹۸

فروش فوری محصولات ایران خودرو مرداد 98

در جهت تنظیم قیمت محصولات شرکت ایران خودرو در بازار، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان و نمایندگان محترم می رساند، شرایط فروش فوری تنظیم بازار مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۱ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۵/۱۶ آغاز خواهد شد.

امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود. با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو،شرکت ایران خودرو فیلترهای را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا” تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتری از سوی شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

قوانین ثبت نام:

۱. ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

۲. کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

۳. در این بخشنامه امکان ثبت نام برای افراد بالای ۱۸ سال امکان پذیر می باشد.

۴. الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارک به نمایندگی

فروش فوری محصولات ایران خودرو مرداد 98

فروش فوری محصولات ایران خودرو مرداد ۹۸

منبع: ایران جیب

مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.