اخبار و مطالب
7 روز گذشته
1

شاسی بلند فردا SX5 رسما معرفی شد + شرایط فروش

شاسی بلند فردا SX5 رسما معرفی شد + شرایط فروش

شاسی بلند فردا SX5 دومین محصول این خودروسازی خصوصی است که در کلاس کراس‌اوور قرار می‌گیرد که در اواخر پاییز ۹۹ معرفی شد.

مدیر فروش و بازاریابی خودروسازی فردا با اعلام جزئیات فروش فردا اس ایکس۵، گفت: فردا اس ایکس۵ با قیمت ۶۲۹ میلیون تومان عرضه شده است که برای متقاضیان با تخفیف ۴۰ میلیون تومانی، ۵۸۹ میلیون تومان تمام خواهد شد.

محمدرضا آریان نژاد افزود: برای خرید فردا SX5 نیاز به پیش پرداخت ۲۹۴ میلیون ۵۰۰ هزار تومانی خواهید داشت و به مدت یکماه بعد نیز مبلغ ۱۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت خواهید کرد.

وی تصریح کرد: در این طرح فروش بر خلاف سایر طرح های فروش در شرایط فعلی، سود مشارکت ۱۸ درصدی در نظر گرفته شده است و در زمان تحویل ۶۰ روزه خودرو از باقیمانده مبلغ خودرو کسر می شود.

آریان نژاد تاکید کرد: در خودروسازی فردا مصمم هستیم تا با تحویل به موقع خودرو قدردانی خود از خریداران را نشان دهیم و به همین منظور تنها در شرایطی طرح های فروش خودرو در خودروسازی فردا آغاز می شود که به همان میزان خودرو در خط تولید وجود داشته باشد.

مدیر فروش و بازاریابی خودروسازی فردا خاطرنشان کرد: این رویکرد به خریداران اطمینان خاطر می دهد که خودروی خریداری شده توسط آنها در زمان مقرر تحویل داده خواهد شد.

«فردا SX5» یک کراس‌‌اوور متوسط به‌حساب می‌آید که عرضه آن توسط شرکت خودروسازی «فردا» آغاز شده است. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۲۳ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور مجهز است.

مشخصات فنی فردا SX5

موتور SX5 از سری موتور ۴A92 شرکت میتسوبیشی می باشد که ساختار MIVEC در آن دیده می‌شود. توان این موتور از طریق گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلوی این کراس ‌اوور منتقل می‌گردد.

این شاسی بلند به دو کیسه هوای SRS، ترمزهای دیسکی، سامانه ABS، EBD، BAS، سامانه کنترل پایداری ESP و پیشگیری از هرزگردی TCS، کنترل شروع حرکت در سربالایی، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور فشار باد تایرها، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، سنسور نور، چراغ روزتاب، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دورنگ، سانروف، تهویه الکتریکی، حالت رانندگی اسپرت و برفی جعبه‌ دنده، تعویض دنده تیپ ‌ترونیک و… مجهز می باشد.

 

منبع : پرشین خودرو
زمان ارسال پست: ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۲ دسته بندی: اخبار داخلی تگ ها: لینک خبر
مطالب مرتبط
مطلب مرتبطی وجود ندارد!
با توجه به سیستم جدید سایت قبل از ارسال دیدگاه حتمی قوانین این بخش را در این صفحه مطالعه نمایید.